Web Analytics Made Easy - Statcounter

چادرنشین گفت: حلقه تربیتی صالحین به همت کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد تا در راستای افزایش بصیرت در بین افراد و نسل جوان تلاش شود.

«مجتبی چادرنشین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: امروزه جوانان ما بیش از هر زمان دیگری با توجه به توسعه اطلاعات عمومی از طریق فضای مجازی، در معرض خطر دشمن قرار دارند و بصیرت افزایی در بین جوانان از جمله وظایف مهم در کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: حلقه های صالحین از جمله دستاوردهای مهم بسیج است که در سالیان اخیر به همت بسیج در سطح مساجد با کمک کانون های فرهنگی هنری با رشد قابل توجهی روبرو است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح شجره طیبه صالحین از طرح های موفق بسیج در مساجد است، اظهار کرد: خیلی از افراد و جوانان کانون امام علی(ع) نکا با حضور در این نشست ها به بحث و تبادل نظر در راستای مسائل مختلف دینی، ارزشی و مسائل روز می پردازند.

چادرنشین گفت: حلقه تربیتی صالحین به همت بسیج مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا و کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد تا در راستای افزایش بصیرت در بین افراد و نسل جوان تلاش شود.

 

وی افزود: همه ما از این انقلاب و نظام هستیم و تربیت نیروهای انقلابی و ارزشی در مسجد از برنامه های مهمی است که در کانون فرهنگی هنری مسجد در کنار برنامه های فرهنگی و هنری پیگیری می شود.

 

چادرنشین گفت: در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا و به همت و تلاش مربیان و سرگروه ها تلاش شد تا با افزایش بصیرت در بین افراد، مردم این محله و به خصوص جوانان را در برابر حملات دشمن در جنگ نرم بیمه کنیم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: حلقه صالحین کانون امام علی ع فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد