Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:07:17 GMT

ایران در تولید چادر مشکی خودکفا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۴۹۷

ایران در تولید چادر مشکی خودکفا شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از رونمایی گرید TG۶۷۰S چادر مشکی برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این خط تولید شرکت پتروشیمی شهید تندگویان سالانه ۲۸ تا ۳۰ هزار تن نیاز کشور به این گرید برای تولید چادر مشکی را تامین می‌کند و بدین ترتیب کشور از واردات این محصول کاملاً بی نیاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، صبح امروز طی مراسمی در شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از گرید TG670S چادر مشکی برای اولین بار در کشور رونمایی شد.

سیدرضا قاسمی شهری در این مراسم با بیان این‌که گرید تولید شده در این مجتمع  به نخ چادر مشکی تبدیل می‌شود، گفت: در مرحله اول ۲۰۰۰ تن از این محصول به صورت آزمایشی تولید و در اختیار این شرکت قرار گرفت و با اعلام رضایت تولید کنندگان چادر مشکی محموله‌های بعدی تحویل شده است.

وی با تاکید بر اینکه گرید تولید شده کیفیت کاملاً رقابتی با مشابه خارجی را دارد اظهار کرد: با هماهنگی تولیدکنندگان در مدت تولید آزمایشی این گرید نقاط ضعف این گرید برطرف و  اصلاح شد و این گرید با کیفیت بسیار خوب و مقاوم در برابر نور خورشید و شوینده‌ها، یک چادر مشکی ایرانی باکیفیت را در اختیار خانم‌های ایرانی قرار می‌دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان افزایش چند برابری ظرفیت تولید، فعال شدن چند کارخانه تولید چادر که به دلیل تحریم‌ها و عدم تامین مواد اولیه تعطیل شده بودند و همچنین برخی مقاومت‌ها و سنگ اندازی‌ها از سوی مافیای واردات این گرید چادر مشکی به کشور از جمله مسائل دیگری بود که از سوی کارشناسان و مسئولان مطرح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت پتروشیمی شهید تندگویان چادر مشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است

به گزارش قدس خراسان، مجتبی خیام نیکویی صبح امروز در بازدید از  مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی طرق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهد تحول چشمگیر در شتاب بخشی در تشکیل هسته های فناور در واحدهای دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی در خراسان رضوی هستیم.

وی افزود: حقیقتا اگر بخواهیم بخش کشاورزی را به مفهوم واقعی کلمه متحول و به امنیت غذایی پایدار دست پیدا کنیم مهمترین مولفه حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

خیام نکویی ضمن تشریح رشد شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی تصریح کرد: ما پیش بینی ۱۰۰شرکت در دهکده های فناوری و نوآوری را کرده ایم که یکی از دهکده های فعال از نظر فعالیت خراسان رضوی است و امروز شاهد رونمایی از دستاوردهای شرکت های

انش بنیان بودیم که  تحول چشمگیری در کل کشور از نظر تجهیزات، ماشین آلات کشاورزی،کود و سم و سایر محصولاتی که باعث افزایش تولید در بخش کشاورزی می شود، ایجاد  می کند.

معاون وزیر کشاورزی تاکید کرد: آنچه امروز برای ما مهم بود و پایلوت آن را به شکل وسیع مشاهده شد  تولید نان کامل بود. استان خراسان رضوی ظرفیت اینکه پایلوت تولید نان کامل را در مدت زمان کوتاهی فراگیر کند دارد و امیدواریم تا پایان سال آینده شاهد این باشیم خراسان رضوی قسمت اعظم نانوایی های آن نان کامل تولید می کند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور نان کامل را موثر در سلامت مردم دانست و گفت: اگر تولید و استفاده از  نان کامل را با همکاری بخش خصوصی تبدیل  فرهنگ غالب کنیم گام اساسی در سلامت مردم برداشته ایم و اگر مردم ما در سبد غذایی شان این نان  قرار بگیرد بسیاری از بیماری ها  در بین مردم از بین خواهند رفت.

این خبر در حال بروز رسانی است ...

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان