Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورسرتیپ با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: باید از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای کاهش آسیب های اجتماعی بهره گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مریم پورسرتیپ» امروز(16 تیر) در دیدار با کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار داشت: مساجد از دیر باز مهد فرهنگ دینی و پایگاه مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماغی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان مساجد را محور مسائل اجتماعی دانست و افزود: باید از ظرفیت مساجد برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتمای بهره گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بزرگی است، بیان کرد: باید با برنامه ریزی مناست از این ظرفیت به خوبی بهره برداری شود.

 

پورسرتیپ افزود: باید از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، مسائل دینی و فرهنگی و رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی بهره برداری شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد، ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب کانون های فرهنگی هنری مساجد از نظر کمی و کیفی تقویت شوند.

 

پورسرتیپ با اشاره به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه اجتماعی، ابراز کرد: می توان با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی از این ظرفیت  برای کاهش آسیب های اجتماعی بهره گرفته شود.

 

مدیرکل امور اجتماعی لرستان با بیان اینکه دشمن در قالب توطئه های فرهنگی و اشاعه فرهنگی غربی به دنبال فروپاشی کانون خانواده هاست، افزود: امروز تلاش عمومی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی بویژه طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و...در جامعه ضروری است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ خانواده محوری در راستای تحکیم خانواده، بیان کرد: تقویت بنیان خانواده مهم ترین گام در راستای سلامت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است.

 

پورسرتیپ با اشاره به کارکردهای مذهبی، فرهنگی وهنری کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بزرگی در حوزه های دینی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با بهره گیری از ظرفیت برنامه های متنوع فرهنگی در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد تلاش کنند.

 

پور سرتیپ اظهار کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد بتوانیم الگوی رفتاری مناسب برای جوانان و نوجوانان ترسیم کنیم.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت همدلی و وحدت بین ارکان مسجد، افزود: بهره گیری از ظرفیت معتمدین محلی برای تقویت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مسجد ضروری است.

 

پور سرتیپ با تاکید بر ضرورت تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: رفع مشکلات فرا روی فعالان کانون های فرهنگی هنری، در راستای حمایت از کانون های مساجد استان و تقویت تجهیزات کانونی قول مساعد داد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد آسیب های اجتماعی ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید بر ضرورت تقویت کاهش آسیب های اجتماعی بهره گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی