Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:28:24 GMT

خیرین مدرسه‌ساز مجاهدان راه علم هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۹۵۳

خیرین مدرسه‌ساز مجاهدان راه علم هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علیرضا پناهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، گفت: خیرین مدرسه ‌ساز مجاهدان راه علم هستند که بی منت مال خود را به بهای آبادانی سرزمین خود فدا می‌کنند و سعادت خود را در خوشبختی و خوشحال دیدن دیگران می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین به رشد قابل توجه کمک خیرین در شهرستان ایوان اشاره و بیان کرد: امیدواریم که با همکاری خیرین شاهد ساخت بیشتر فضا‌های آموزشی در سطح شهرستان باشیم تا همه دانش آموزان این دیار در یک فضای آموزشی مناسب ، استعداد‌های خود را شکوفا کنند.

پناهی همچنین به رشد جمعیت در قسمت شمال شرقی شهرستان اشاره کرد و افزود: از فرماندار شهرستان و مدیر کل نوسازی مدارس ایلام خواستاریم که با در نظر گرفتن اعتبارات لازم ، شاهد ساخت یک فضای آموزشی مناسب در این قسمت از شهر باشیم تا برای ادامه تحصیل دانش آموزان هیچ گونه مشکلی به وجود نیاید.

او همچنین به کمبود امکانات در برخی از مدارس و نزدیک بودن زمان بازگشایی مدارس در سال جدید اشاره کرد و از مدیر کل نوسازی استان خواست که با تخصیص امکانات لازم کمبود‌های موجود نیز مرتفع گردد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز کمک خیرین فضاهای آموزشی عمران و آبادانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف