Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@12:52:44 GMT

پرسپولیس بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۰۱۲۰

پرسپولیس بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه کرد

رویداد۲۴ پس از آغاز تمرینات پرسپولیس در روز‌های شیوع ویروس کرونا سینا مهدوی، دفاع چپ قائمشهری تیم امید این باشگاه که در زمان سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون هم در تمرین این تیم شرکت می‌کرد، حضور فعالی در تمرینات شاگردان یحیی گل محمدی داشته است.

عملکرد این مدافع جوان در تمرینات اخیر پرسپولیس با رضایت کادرفنی این تیم همراه شده و قرار است از دیدار با ماشین سازی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، مهدوی در فهرست بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها اگر جام می‌خواهند، از منیریه بگیرند

با توجه به آسیب دیدگی محمد نادری و محمد انصاری، دست گل محمدی در پست دفاع چپ خالی شده و او در دیدار با شاهین مجبور شد از محسن ربیع خواه در این پست استفاده کند. به همین دلیل با نظر کادرفنی پرسپولیس، نام مهدوی در بازی با ماشین سازی در فهرست بازیکنان این تیم قرار خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، باشگاه پرسپولیس ، پرسپولیس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!