Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان گفت: عملیات احداث لندفیل بهداشتی در سایت شرق استان در آزادشهر با مساحتی بالغ‌بر ۱۰ هزار مترمربع آغاز شده است.

محسن سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این لندفیل در مساحتی بالغ‌بر ۱۰۰۰۰ مترمربع و ارتفاع ۱۰ متر در حال احداث است. تمامی سطح این لندفیل با لایه ژئوممبران که از نفوذ شیرابه به آب‌های زیرزمینی جلوگیری می‌کند، پوشیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است، افزود: این لندفیل ظرف مدت ۴ ماه تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان با اشاره به اینکه این پروژه متناسب با استانداردهای زیست‌محیطی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث این لندفیل با تکنولوژی خاص با رعایت دفن بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

سمیعی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث لندفیل مهندسی بهداشتی دفن پسماند در شرق استان با همکاری متخصصان و مشاوران سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و کارشناسان و متخصصین دانشگاه علم و صنعت آغاز شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زباله سایت زباله آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست که اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی دارد از نوجوانان درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

همچنین در این برنامه، مفاخر شعر و ادب پارسی معرفی شده و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق برگزار می‌شود.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برای عموم نوجوانان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه