Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میثم کلهری امروز دوشنبه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام گرفت، اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پویش همدلی و مواسات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مرحله اول توانست ۲۸ هزار بسته معیشتی را در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم رزمایش حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مقرر شد ۴ میلیون بسته پروتئینی در سراسر کشور توزیع شود که سهم استان کرمانشاه در فاز اول ۵۰ هزار بسته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در این مرحله نیز مواد پروتئینی توسط گروه‌های جهادی به دست محرومین خواهد رسید.

این مسئول عنوان کرد: ویژگی این مرحله این است که اصناف آسیب دیده از کرونا را در اولویت قرار دادیم و طی هماهنگی که در این خصوص با اتاق اصناف صورت گرفت مقرر شد لیست اصناف آسیب دیده را به ما معرفی کنند تا بسته‌های معیشتی بین آنها توزیع شود.

کلهری بیان داشت: همچنین رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دستور توزیع ۲ هزار بسته جیره خشک را به اتاق اصناف و صنوف داده است.

وی گفت: حدود ۱۵ هزار بسته بیسکویت و آب‌معدنی نیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد که به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که درگیر این مسئله هستند جهت توزیع بین بیماران و کادر درمانی داده شد.

کد خبر 4967202

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره دانشگاه علوم پزشکی بسته معیشتی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه دهه کرامت استانداری سمنان ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی ستاد اجرایی فرمان امام هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.    این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس بعدی است که در دور اول، نامزد‌های آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.   ۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان مشغول برگزاری این انتخابات خواهند بود که در ۸ حوزه، «تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.»   در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است؛ در این روش، به رأی دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود.   کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزد‌ها را ثبت می‌کنند.   محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، که در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد، گفته «برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.»   بیشتر بخوانید انتخابات الکترونیکی چیست و چگونه انجام می‌شود؟ مروری بر ۸ ماهِ انتخاباتی   آقای اسلامی افزوده که برای این حوزه‌ها تعداد تعرفه کمتری فرستاده می‌شود تا «اگر اختلالی در انتخابات الکترونیکی به وجود آمد، از تعرفه‌های کاغذی استفاده شود.»   سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از این و به تازگی گفته «در حوزه‌هایی که رأی گیری الکترونیکی است، جمع‌بندی نتایج حدود یک ساعت زمان خواهد برد.»

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی