Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودی گفت: یگان‌های مرزی به ‌عنوان لایه اول امنیتی کشور، باید اشراف اطلاعاتی کاملی به مرز و کشور همسایه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان، «محمدرضا محمودی» در بازدید سرزده از نقطه صفر مرزی داشلی برون گفت: با وجود مرزبانی مقتدر شاهد امنیت پایدار و منظمی در مرزها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان نظامی گلستان افزود: مرزبانی جایگاه خود را در مرزها تثبیت کرده است که می توان با ارتقای آمادگی عملیاتی و هم افزایی، این حضور مقتدرانه در مرزها را پر رنگ‌تر کرد.

 

وی اظهارداشت: جمهوری اسلامی با 15 کشور به صورت آبی و خاکی هم مرز بوده که به لحاظ تنوع و وسعت، حفظ امنیت آن با پیچیدگی های همراه است.

 

محمودی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی با اجیر کردن اشرار و منافقین قصد ایجاد بی ثباتی و ناامنی در مرزها را دارند، گفت: به برکت حضور مرزبانان غیور، مرزهای یاران اسلامی یکی از امن ترین مرزهای دنیاست.

 

دادستان نظامی گلستان حفظ امنیت مرزها با خطراتی همراه است، تصریح کرد: قطعا شکننده بودن نفوذ در مناطق مرزی جنبه های گوناگون، اقتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی کشور را با تهدید روبرو می کند.

 

وی تأکید کرد: یگان‌های مرزی به ‌عنوان لایه اول امنیتی کشور، باید اشراف اطلاعاتی کاملی به مرز و کشور همسایه داشته باشند.

 

این مقام قضایی با بیان اینکه تجزیه و تحلیل های راهبردی نشان می دهد که ارتقاء امنیت مرزنشینان با عملکرد نیروهای مسلح رابطه معناداری دارد، گفت: بی تردید هیچ عنصری برای پیشرفت توسعه و تکامل یک جامعه و همچنین شکوفایی استعدادها مهمتر از عنصر امنیت و آرامش، تعیین کننده نیست.

 

دادستان نظامی گلستان با اشاره به استفاده دنیا از فناوری های روز برای کنترل و مراقبت از مرزها، تاکید کرد: می توانیم با استفاده از این سامانه ها از مقابله فیزیکی در مرزها بکاهیم و بسیاری از مناطق مرزی را کنترل کنیم.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اطلاعاتی کاملی دادستان نظامی گلستان یگان های مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ۵ واحد (یگان) نظامی ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داده اما از انجام اقدامات تنبیهی علیه آنها خودداری کرده است.

به گزارش مشرق، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه امریکا روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: «به این نتیجه رسیده‌ایم که ۵ واحد (یگان) نظامی اسرائیل در کرانه باختری مرتکب نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه شده‌اند.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما در حال گفتگو با دولت اسرائیل در مورد این موضوع هستیم و همه تخلفات قبل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (عملیات طوفان الاقصی) رخ داده است.

او مدعی شد: اسرائیل اقدامات اصلاحی را در مورد ۴ واحد (یگان) انجام داد. با یک واحد رایزنی‌های مداوم با اسرائیلی‌ها انجام می‌شود و تصمیم آمریکا پس از تکمیل مذاکرات انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند