Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی یزدی خواه روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ری اظهار داشت: اعتبارات شهرستانی جوابگوی اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه های بهداشتی، آب آشامیدنی،  کشاورزی، آموزش و پرورش، نوسازی و اجرای طرح های توسعه ای أطراف حرم عبدالعظیم(ع) نیست و باید از محل اعتبارات ملی در این حوزها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس بند (د) تبصره پنج بودجه ۸۰۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه حمل و نقل عمومی و نوسازی بافت های فرسوده چهار حرم کشور اختصاص یافته است، بیان کرد: بر این اساس هم اکنون ۴۰۰ هزار میلیارد ریال برای نوسازی اطراف چهار حرم امام رضا (ع)، شاهچراغ(ع)، حضرت معصومه (س) و عبدالعظیم (ع) اختصاص یافته است که باید اعتبارات در همین ایام تخصیص داده شود تا قبل اتمام فصل اجرای طرح های عمرانی اقدامات لازم انجام شود.

یزدی خواه یادآور شد: بافت مسکونی اطراف حرم عبدالعظیم (ع) طی ۳۰ سال گذشته دست نخورده مانده است و امروز باعث ایجاد انواع مفاسد، اعتیاد و انواع مشکلات اجتماعی شده است که باید با تزریق اعتبار این محلات نوسازی شوند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال تغییر دیدگاه دیوان محاسبات کشور در استفاده از اعتبارات ارزش افزوده هستند، افزود: ساختار بودجه در قالب لایحه ساختاری باید از حالت عملکردی به حالت برنامه ای تغییر کند

یزدی خواه در ادامه با به جاری شدن سالانه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب آب از کوه های البرز به سمت جنوب تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود این میزان بارش اراضی کشاورزی شهرستان ری از بی آبی در حال خشک شدن هستند.

وی با بیان اینکه حقابه کشاورزان شهرستان ری در بالا دست توسط کلان شهر تهران آلوده می شوند و آب تصفیه خانه های جنوب تهران نیز به محل هایی به جز اراضی کشاورزی اختصاص داده می شود، افزود: هم اکنون سهم کشاورزان ری از آب های روان تهران شیرابه های آرادکوه و فاضلاب خام شده است.

یزدی خواه یادآور شد: سبزی و صیفی کاری شهرستان ری هم اکنون تخت تأثیر آب های نامتعارف قرار گرفته است.

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ری امروز دوشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، محمد مهام نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ری، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی در فرمانداری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شهرستان ری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرستان ری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مجلس شورای اسلامی شهرستان ری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برنامه ریزی شهرستان ری یزدی خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است