Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی به همت خیرین نیک اندیش و حامیان اثرگذر دانشگاه بیرجند ضمن افتتاح گذر تندرستی طوبی، عملیات اجرایی ‏دو پروژه عمرانی آغاز شد. ‏

با حضور جمعی از خیرین  و حامیان دانشگاه ‏بیرجند، امروز دوشنبه 16 تیر همزمان با آغاز عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی، گذر تندرستی طوبی نیز ‏افتتاح شد.‏
 

به گزارش ایسنا، آغاز عملیات اجرایی تکمیل و ساخت سالن اجتماعات و کلاس‌های پردیس علوم رفتاری نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی تکمیل و ساخت سالن اجتماعات و کلاس‌های پردیس علوم رفتاری در فضایی بالغ بر 1000 ‏مترمربع زیربنا با اهدای مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون ریال به همت خیر نیک‌اندیش؛ غلامرضا بیرجندی ‏آغاز شد.‏
 

مراسم کلنگ زنی تکمیل ساختمان فناوری اطلاعات(فاوا) به همت دیگر خیر؛ مهندس صباغ در ‌‏400 مترمربع زیربنا آغاز شد. این خیر، تمامی هزینه‌های ساخت فاز یک این مجموعه را متقبل شده است.‏
 

گذر تندرستی طوبی نیز به همت حاج سید غلامرضا اسلامی دیگر حامی دانشگاه بیرجند در این روز افتتاح شد. مبلغ سیصد میلیون ریال از سوی این خیر نیک‌اندیش برای تهیه وسایل ورزشی و تفریحی و استفاده دانشجویان ‏به دانشگاه اهدا شد.‏

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه بيرجند عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی

جانشین سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: در بحث نهضت ملی مسکن‌ در استان قم، بسیج سازندگی ساخت بیش از هزار و چهل واحد مسکونی از این پروژه را متقبل شده و در حال انجام است. - اخبار استانها -

سرهنگ عباس روحی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به مهمترین اقدامات این نهاد اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی، جهاد سازندگی فعالیت‌های بسیاری در زمینه بازسازی کشور داشته و مدتی بعد با جهاد کشاورزی ادغام و تبدیل به وزارت خانه جهاد کشاورزی شد، از آنجا که خلأ عدم استفاده از ظرفیت جوانان و شور و ونشاط لازم در جهت بازسازی کشور احساس می‌شد، با فرمان مقام معظم رهبری در سال 1379، سازمان بسیج سازندگی در کشور تشکیل شد.

وی افزود: یکی از اهداف مهم بسیج سازندگی محرومیت زدایی است که با استفاده‌ از ظرفیت جوانان و شور و نشاط آنان در زمینه‌های مختلف مشغول فعالیت است. 

جانشین سازمان بسیج سازندگی قم گفت: فعالیت‌های این نهاد در پروژه‌های مختلفی اعم از؛ عمرانی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مؤمنانه، امنیت غذایی و موضوعاتی که منجر به خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومین می‌شود، است.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف ما در بسیج سازندگی اینست که بتوانیم تفکر جهادی را توسعه دهیم. هرگاه به مردم تکیه کردیم و از ظرفیت گروه‌های جهادی  استفاده کردیم توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم و همین امر زمینه فعالیت‌های این نهاد شده است. 

روحی در زمینه اقدامات و پروژه‌های عمرانی که به دست گروه‌های جهادی انجام شده، افزود: در پروژه‌های عمرانی و فنی به دست توانای گروه های جهادی اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در طی 2 سال گذشته فعالیت‌های  طرح های آبرسانی به روستاهای استان قم، ساخت مخزن، حفر چاه، اصلاح خط انتقال آب به روستاها که شاهد کم آبی آنها بوده‌ایم و پروژه‌های آبرسانی در روستاهای استان قم و شهرستان کهک را در دستور کار داشتیم.

وی تصریح کرد: این پروژه آبرسانی برای کشاورزی و شُرب 12 روستای شهرستان کهک و یک روستا از بخش سلفچگان است که در هفته بسیج سازندگی به بهره‌برداری خواهد رسید.

جانشین بسیج سازندگی استان قم خاطر نشان کرد: برای روستاهای بخش مرکزی استان هم در حال اجرای انتقال خط قیام هستیم که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود. 

روحی با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی  در دست اجرا گفت: در بحث نهضت ملی مسکن‌، استان قم و بسیج سازندگی، بیش از هزار و چهل واحد مسکونی از پروژه نهضت ملی مسکن را متقبل اجرای آن شده اند که این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: یکی از پروژه‌های مهم که توسط گروه‌های جهادی در حال انجام می‌باشد، بحث راه سازی و آسفالت معابر روستایی و حاشیه شهر و روستاهای فاقد دهیاری  و بین مزارعی که نیاز به زیرسازی و آسفالت دارند است.

روحی درباره دیگر اقدام مهم پروژه عمرانی بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی گفت:  شبستان بقیع جمکران و پروژه استراتژیک ساخت موتورخانه مرکزی مسجد هم که به اتمام رسیده هم اکنون آماده بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح