Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن حاجی ابراهیمی رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی تعاون روستایی استان سمنان گفت: شرکت‌های تعاون روستایی به مباشرت از سوی شرکت بازرگانی دولتی استان سمنان اقدام به دریافت کلزا از کشاورزان می‌کنند و طبق مصوبه قیمت هر کیلوگرم کلزا ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال است که وجه آن از سوی شرکت غله تامین و به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شبکه تعاون روستایی استان سمنان تاکنون بالغ بر ۶۰۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری و در انبار‌ها ذخیره کرده است.

حاجی ابراهیمی با اشاره به وجود ۷ مرکز خرید محصول کلزا در استان، اضافه کرد: این مراکز خرید کلزا را در شهرستان‌های میامی، شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار و آرادان انجام می‌دهند و بقیه نقاط استان محصول کلزای خود را به این انبار‌ها حمل و تحویل می‌دهند.

رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی تعاون روستایی استان سمنان بیان کرد: خرید کلزا تا پایان برداشت این محصول ادامه دارد و پیش بینی می‌شود با توجه به شرایط اقلیمی و عملیات به زراعی انجام شده توسط عوامل تولید، امسال دانه‌های روغنی کلزا بیشتر از سال زراعی گذشته تولید و خریداری شود.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری برداشت کلزا کشاورزان استان سمنان روغن کلزا تعاون روستایی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۷۰  هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۱۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا