Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران ظهر امروز از دوره آموزشی طرح بازاریابی دیجیتال در جهاد دانشگاهی این استان، بازدید کرد.

سمیه قاسمی طوسی مدیرکل بانوان استانداری مازندران ظهر امروز 16 تیرماه از دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال در راستای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان در جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران در جمع بانوان فعال اقتصادی این استان، اظهار کرد: در راستای برنامه‌های توسعه‌ای و توانمندسازی زنان در سال جاری برگزاری آموزش های نوین تجارت و توسعه کسب و کار از اهداف و برنامه‌های اداره کل امور بانوان در حوزه اشتغالزایی است.

قاسمی طوسی اظهار کرد: این اداره کل با همکاری جهاد دانشگاهی برای اولین بار آموزش بازاریابی دیجیتال را ویژه زنان فعال اقتصادی استان به صورت پایلوت در سه شهرستان ساری، بابل و تنکابن به تعداد 120 نفر آغاز کرد و همچنین در نظر دارد جهت گسترش مهارت‌های نوین تجاری با همکاری دستگاه اجرایی در سطح شهرستان های دیگر استان دوره های آموزشی نیز برگزار کند.

وی در جمع بانوان قعال اقتصادی استان با بیان اینکه اغلب بانک‌ها تحت شرایط اقتصادی کرونا قرار گرفتند، افزود: ممکن است در پرداخت تسهیلات کم‌بهره به فعالان اقتصادی کمی با تاخیر انجام شده باشد و  ما تلاش خواهیم کرد با میانجی‌گری با بانک‌ها این مشکلات را کاهش دهیم.  لذا حمایت از فعالان اقتصادی و اشتغال مورد تاکید استانداری است.

بر اساس این گزارش، طرح آموزش بازاریابی دیجیتال با حضور بانوان کارآفرین و پیشران‌های مشاغل خانگی در حال اجرا است و محتواهای ارایه شده در این طرح آموزشی و ترویجی شامل آینده کسب و کارها، تجارت در فضای مجازی، تولید و بازاریابس محتوا، ایجاد یک فروشگاه در فضای مجازی و بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی است.

گفتنی است قاسمی طوسی همچنین با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا مازندران، به سوال خبرنگاران این خبرگزاری نیز پاسخ داد که مشروح این گفت‌وگو به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی بازاریابی دیجیتال جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

کد خبر 6088441

دیگر خبرها

  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی