Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کمالی جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه ارزیابی میدانی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: طبق برنامه امسال باید ۶۵ درصد از سربازان آموزش مهارت آموزی را پشت سر بگذارند و تا سال ۱۴۰۱ نیز باید ۱۰۰ درصد سربازان در طرح مهارت آموزی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کمالی با بیان اینکه ۵۱۲ آموزش تخصصی و ۶ آموزش عمومی در طرح مهارت آموزی پیش بینی شده است افزود: سربازان در طول خدمت خود آموزش‌های تخصصی و عمومی را باید پشت سر بگذارند.

او اضافه کرد: سربازان در طول خدمت یک آموزش تخصصی بنابر استعداد و توانمندی خود و ۶ آموزش عمومی شامل امداد و نجات، کسب و کار، سبک زندگی و کارآفرینی را پشت سر می‌گذارند.

جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه طرح مهارت آموزی فقط به مرحله آموزش ختم نمی‌شود بیان کرد: جوانان پس از خدمت سربازی در سایت «ماهرسان» ثبت نام کنند تا برای اشتغال آن‌ها برنامه ریزی صورت گیرد.

او با اشاره به مدت دوره آموزشی نظامی سربازان جدیدالورد ادامه داد: تا مهرماه مدت دوره آموزش نظامی سربازان به یک ماه کاهش یافته و پس از این تاریخ نیز تصمیمات جدیدی با توجه به وضعیت بیماری کرونا گرفته می‌شود

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستادکل نیروهای مسلح سربازان استان مرکزی مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند