Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@16:40:37 GMT

عکس ؛ واکنش سردار آزمون به قهرمانی زینت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۱۰۴۴

عکس ؛ واکنش سردار آزمون به قهرمانی زینت

سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت گفت: هدف اول من قهرمانی زنیت در لیگ بود که به آن رسیدم و اکنون هدف بعدی قهرمانی در جام حذفی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه ، زنیت در خانه کراسنودار به میدان رفت و به پیروزی ۴ بر ۲ دست یافت. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و بازی درخشانی از خود برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ایرانی موفق شد در دقایق ۵ و ۵۲ دبل کند و دیگر گل‌های زنیت توسط زیوبا در دقیقه ۴۵ (پنالتی) و سوتورمین در دقیقه ۷۲ زده شد.

سردار آزمون در دقیقه ۶۶ تعویض شد. زنیت با این پیروزی ۶۲ امتیازی شد و توانست قهرمانی خود را در این پیکار‌ها مسجل کند.

سردار آزمون بعد از این پیروزی در مصاحبه با سایت «چمپیونات» روسیه گفت:

بدون شک از قهرمانی دوباره ام در لیگ روسیه بسیار خوشحالم و نمی‌توانم احساسم را توصیف کنم. علی رغم شرایط بوجود آمده به دلیل کرونا در روسیه و دنیا، ولی هواداران با وجود نبودشان در ورزشگاه، در قلب ما جای دارند. این قهرمانی را به تمام باشگاه از بازیکنان، مسئولان، کادر فنی و هواداران تبریک می‌گویم.

وی درباره گلی که از روی اشتباه بازیکن رقیب به ثمر رساند، اظهار داشت:

هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند. گازینسکی بازیکن خوبی است، ولی این اتفاق برای او افتاد و من از اشتباهش استفاده کردم و گلزنی کردم. هدف اول من قهرمانی زنیت در لیگ بود که به آن رسیدم و اکنون هدف بعدی قهرمانی در جام حذفی است.

سردار آزمون درباره اینکه بعد از بازی چرا روزنامه نگاران را به داخل رختکن تیم راه ندادند تا درباره قهرمانی گزارش تهیه کنند، گفت:

شاید به خاطر کرونا بود. من درباره این موضوع خطر نمی‌کنم، چون به خاطر رعایت نکردن پروتکل‌ها پیش از این جریمه شدم. به همین خاطر چیزی درباره این موضوع نمی‌گم. البته شوخی می‌کنم. اکنون همه به خاطر قهرمانی خوشحال هستند و همه چیز بر وفق مراد است.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر روسیه سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون لیگ برتر روسیه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال لیورپول سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏