Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:25:58 GMT

مرغ همدان تشنه مدیریت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۱۱۰۷

مرغ همدان تشنه مدیریت

داوود شعبانلو روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تازگی در مرغداری های استان یک میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی شده است که خوراک مورد نیاز آن تامین نیست. 

وی اضافه کرد: در حال حاضر این میزان جوجه ریزی به 2 هزار و 400 تن سویا و چهار هزار و 800 تن ذرت برای تغذیه نیاز دارد که تا پایان ماه به ۲ برابر می رسد و بی تردید با کمبود نهاده و افزایش قیمتها مرغداران استان با مشکل مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه مرغ گوشتی همدان گفت: تولید جوجه و مرغ بدون محدودیت و برنامه ریزی در استان انجام می شود و نیازمند مدیریت و کنترل از سوی مسوولان مربوطه است.

شعبانلو با بیان اینکه میزان تولید و تقاضای مرغ با یکدیگر تناسبی ندارد تاکید کرد: اگر بخش تولید رها شده و متولیان به آن نظارتی نداشته باشند همواره شاهد نوسان قیمت و نارضایتی مصرف کنندگان خواهیم بود. 

وی یادآوری کرد: با ادامه یافتن این شرایط در ماه آینده با حجم انبود مرغ تولید شده در مرغداری های استان مواجه می شویم که بحرانی دیگر را برای بخش تولید رقم می زند.

رییس اتحادیه مرغ گوشتی همدان راهکار برون رفت از مشکلات کنونی را نظم بخشیدن به چرخه تولید و توزیع نهاده های دام و طیور دانست و گفت: طبق قانون خوراک مورد نیاز دامداری ها و مرغداری ها فقط از طریق سامانه بازارگاه انجام می شود و این بازار مجازی هم با مشکلات فراوانی روبروست.

برچسب‌ها همدان دام و طيور گوشت مرغ جوجه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان دام و طيور گوشت مرغ جوجه همدان دام و طيور گوشت مرغ جوجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد