Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:49:17 GMT

شب‌ شعر طنز «ترامپیت۳» در فرهنگسرای رسانه

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۱۱۱۹

شب‌ شعر طنز «ترامپیت۳» در فرهنگسرای رسانه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای رسانه، به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، سومین شب‌شعر طنز ترامپیت با حضور جمعی از شاعران و طنزپردازان کشور از جمله مهدی استاد احمد، پرویز استاد، سیامک روشن، نسیم عرب‌امیر، مصطفی مشایخی، محمدحسن صادقی و با اجرای استاد ناصر فیض در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش تعدادی از کاریکاتورهای مرتبط با حقوق بشر آمریکایی و اجرای استندآپ کمدی توسط رضا فقیهی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

ترامپیت ۳ سه‌شنبه ۱۷ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸، بنا بر رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت زنده از اینستاگرام فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی @farhangsararesaneh برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

اولین شب‌شعر ترامپیت در فرهنگ‌سرای اندیشه و دومین نشست آن سال گذشته به میزبانی فرهنگ‌سرای رسانه برگزار شده است.

کد خبر 4967374

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر فیض فرهنگسرای رسانه استنداپ کمدی رایزنی فرهنگی بازار نشر ترجمه گردشگری ادبیات جهان کتاب و کتابخوانی ادبیات داستانی ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی شهر کتاب تازه های نشر جایزه ادبی ادبیات کودک و نوجوان معرفی کتاب فرهنگ سرای رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند

ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی