Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین جلسه هم اندیشی فدراسیون های راکتی با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر در راستای تحقق اهداف مشترک و رونق برنامه های توسعه ای این رشته ها با حضور روسای فدراسیون های تنیس، تنیس روی میز و اسکواش و دبیران این فدراسیون ها در محل فدراسیون تنیس با برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه  که داود عزیزی رئیس و فرزین ضیاء آذری دبیر فدراسیون تنیس ، مهرداد علی قارداشی رئیس و پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز ، مسعود سلیمانی رئیس و امیر عزیزی پور دبیر فدراسیون اسکواش حضور داشتند، بحث و بررسی پیرامون اهداف مشترک و هم افزایی و هماهنگی برای تسریع در تحقق اهداف و حمایت از برنامه های توسعه ای صورت گرفت .

داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در این خصوص گفت: این جلسه هم اندیشی سرآغاز هم افزایی و همکاری های مشترک فدراسیون های راکتی برای تعالی و پیشرفت بیشتر این رشته ها است .

رئیس فدراسیون تنیس گفت: در جلسه اول با رویکرد توسعه بیشتر رشته های راکتی ، ایجاد کمیته مشترک در زمینه های توسعه آموزشی، باشگاه ها و مربیان به تصویب رسید تا از این پس جلسات در قالب کمیته های تخصصی بصورت ماهیانه برگزار شود . 

بنا به گفته رییس فدراسیون تنیس مقرر شد این فدراسیون ها ی رشته های راکتی همکاری نزدیک با فدراسیون های ورزشی در خصوص برگزاری مسابقات داشته باشند.

داود عزیزی گفت: آنچه مسلم است در قالب اهداف و وظائفی که بر عهده داریم این جلسات می تواند در شرایط کنونی به سود رشته های راکتی شود و با همکاری و هماهنگی های بهتر ، این فدراسیون ها می توانند فعالیت های مثمر ثمرتری را برای جامعه مخاطب خود رقم بزنند .

رئیس فدراسیون تنیس از رشته های تنیس، تنیس روی میز، اسکواش و بدمینتون به عنوان رشته های نام برد که قابلیت بیشتری برای فراگیری در بین مردم دارند و ابراز امیدواری کرد این جلسات مشترک رونق بیشتر این رشته ها را به ارمغان آورد . 

کد خبر 4967479

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز فدراسیون تنیس نشست هم اندیشی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال لیگ برتر فوتسال لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس اتحادیه جهانی کشتی رشته های راکتی فدراسیون تنیس فدراسیون ها رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد