Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@22:05:51 GMT

استقلالی ها امشب تست راستی آزمایی کرونا می دهند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۱۹۸

در حالی که اعلام شده بود تست راستی آزمایی اعضای تیم استقلال چهارشنبه انجام می شود خبر رسید آبی پوشان همین امشب زیر نظر ناظر انضباطی این تست را پشت سر می گذارند.

طرفداری – بعد از اعلام مبتلا شدن چند بازیکن استقلال به کرونا سازمان لیگ برای اثبات صحت این ادعا اعلام کرد که باید از بازیکنان این تیم تست راستی آزمایی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست اولیه سازمان لیگ شب گذشته از 9 بازیکن این تیم گرفته شد و تست دوم قرار است امشب از بازیکنان این تیم گرفته شود.

نکته مهم ماجرا این است که تا این لحظه جواب تست شب گذشته بازیکنان استقلال اعلام نشده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • راستی‌آزمایی یک ادعا !
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!