Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:23:32 GMT

شفیعی: با قلعه‌نویی بحث‌هایی داشتیم ولی ...

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۳۶۰

شفیعی: با قلعه‌نویی بحث‌هایی داشتیم ولی ...

مدافع میانی سابق تیم های تراکتور، ذوب آهن و سپاهان حرف های جالبی در آخرین گفتگوی خود پس از مصاف با سپاهان به زبان آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی روز گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال سایپا مقابل سپاهان بود و توانست مقابل حملات پردامنه این تیم به همراه سایر بازیکنان تیم ایستادگی کند تا در پایان یک امتیاز ارزشمند برای نارنجی پوشان در اکباتان مقابل تیم سابقش ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفاعی منطقی کردیم، خوش شانس هم بودیم
به همین بهانه با مدافع سابق سپاهان درباره این بازی صحبت کردیم و او حرف هایش با ما را اینطور آغاز کرد:« ما می دانستیم یک کار خیلی سخت مقابل یکی از جاندارترین و زوردارترین تیم های لیگ داریم. ناچار بودیم دفاع کنیم و چشم به ضدحملات داشته باشیم. فکر می‌کنم با یک دفاع منطقی و البته کمی چاشنی شانس موفق به کسب یک امتیاز شدیم.»  

 


نوشابه باز نمی‌کنم؛ قلعه نویی خیلی چیزها به من یاد داد
شماره 44 سایپا در رابطه با روز بسیار خوبی که مقابل تیم سابقش پشت سر گذاشت و انگیزه هایی که برای این بازی داشت، اینطور حرف زد:« من یک پست هم راجع به همین مسئله گذاشتم؛ من از امیرقلعه نویی خیلی چیزها یاد گرفته ام؛ آدمی نیستم که برای کسی نوشابه باز کنم.  خیلی ها شاید فکر می‌کنند که رابطه خوبی با امیرقلعه‌نویی ندارم. ولی اینطور نیست و یکی از چیزهایی که به من یاد داد، این بود که پیراهن هر تیمی که به تن می کنی، مثل ناموست باشد. من از دوران جوانی سعی کردم برای هر تیمی با جان و دل بازی کنم. دیروز هم مقابل تیم سابق خودم که همیشه هوادرانش به من لطف دارند، مثل تیم تراکتور و همیشه با خاطره خوش از آنها یاد می‌کنم، باید شاستگی های خودم را ثابت می کردم. خدا را شکر می‌کنم‌، چیزی که کادر فنی از من انتظار داشت را انجام دادم. کارشناسان وقتی می خواهند از یک دفاع خوب صحبت کنند به ویژگی جنگندگی او اشاره می کنند و خدا را شکر که در دو بازی گذشته مقابل استقلال و سپاهان تقریبا 50، 60 درصد از خودم راضی بودم و توانستم عملکرد خوبی برای تیمم داشته باشم.»  

 

یکی از بازیکنانی هستم که در قلعه تایم سهم دارم
پس انتظار گلزنی هم در این مسابقه داشتی.  خالد در واکنش به این سوال گفت:« من در قالب تیم هایی که بوده ام، همیشه سعی بر گلزنی هم داشته ام و امیرقلعه نویی من را همیشه به عنوان مهاجم بازی می داد و یکی از بازیکنانی بودم که معمولا در "قلعه‌تایم" معروف برای تیم هایم گل زده ام  . خوشبختانه توانستم با گلزنی در دقایق پایانی بازی هایی مثل گسترش فولاد، سپاهان، سایپا، ذوب آهن و .... تا جایی که می توانم به تیمم کمک کنم.»

 

یک سری بحث‌ها با قلعه‌نویی داشتیم ولی ...
سوال بعدی از خالد شفیعی در این رابطه بود که شاید جدایی نابهنگام از سپاهان در شرایطی که قرارداد دو ساله در ابتدای لیگ هجدهم با این تیم امضا کرده بود، یکی از دلایلی بود که ذهنیات را در مورد رابطه نه چندان خوب او و امیرقلعه نویی ایجاد کرد. شفیعی در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد:« خب شاید مثلا یک سری بحث ها به وجود آمد، ولی خد شاهده این را از ته قلبم می گویم که امیرقلعه نویی را مثل پدرم دوست دارم و جز مرام و مردانگی و خوبی رفتار دیگری از او ندیدم و رفتار دیگری با من نداشت. بعضی جاها به من تشر زد و بعضی جاها من اذیت کردم که ناراحت شد ولی همینجا می گویم که خیلی درس های مثبت و بزرگی در زندگی به من یاد داد.»

 

آقای صادقی به بازیکن جوان ما گیر داده بود؛ گفتم من بودم
در بازی با سپاهان اشتباهات بازیکنان خودی را گردن می گرفتی و سعی بر رهبری تیم در دقایق دشوار بازی داشتی. در یک صحنه مربی از یکی از بازیکنان شکایت داشت ولی تو اشتباهاش را به گردن گرفتی. شفیعی در پاسخ به این سوال اضافه کرد:« در آن صحنه یکی از بازیکنان تیم ما توپ را وقتی بازیکن سپاهان به زمین افتاده بود، بیرون زد و من هم نگفته بودم که این کار را بکند ولی وقتی دیدم مربی تیم از بازیکن جوان ما ناراحت شده است، گفتم کار من بوده و من از او خواسته بودم. آقای صادقی هم سال اول مربیگری اش است و تحت فشار است. خدا رو شکر می کنم که روند خوبی داشتیم و حالا فشارها کمتر شده است. »

 

قیافه ام شاید غلط انداز باشد ولی .........
او ادامه داد:« فوتبال این چیزها را دراد و قشنگی‌اش به همین مسائل است. خیلی از بازیکن ها بوده اند که ما ناخن کوچکشان هم نمی شدیم و آمده اند و رفته اند. منِ خالد شفیعی شاید قیافه ام شاید غلط انداز باشد ولی فکر می‌کنم در میان معدود بازیکنانی هستم که یادآور خاطره بدی برای کسی نیستم. چزی که در ذهنم دارم این است که مردانه زندگی کنم و مردانه هم از این دنیا بروم.»

 

اگر کسی از من ناراحت است، حلالیت می‌طلبم
روز گذشته با هم تیمی های سابقت هم دیدار داشتی و با آنها گپ و گفت می کرد. دلت برای آنها تنگ شده بود. مدافع میانی سایپا در پاسخ به این سوال عنوان کرد:« من واقعا دلتنگ خیلی از دوستان بودم. مخصوصا از زمانی که این بیماری به وجود آمده و به ما ثابت کرده که زندگی خیلی قشنگ است و باید قدر فرصت ها را بدانیم و بهتر زندگی کنیم. دوست دارم این را هم در این مصاحبه بگویم، که اگر کسی ناراحتی‌ای  از من دارد، حلالیت می طلبم.

 

حرف های امروزم دلی بود
حرف هایش که امروز زدی نشان از یک رضایت درونی دارد. آیا از شرایط خودت راضی هستی؟ شفیعی در واکنش به این سوال گفت:« شرایط خوبی دارم و می خواهم تا 45 سالگی بازی کنم. ما آدم ها وقتی یک سری تجارت به دست می آوریم، پختگی‌مان بیشتر می شود. الان که در این مقطع هستیم، این حرف هایی بود که از دلم برآمد و دوست داشتم بگویم. امیدوارم همه تنشان سالم باشد و این بیماری زودتر بارش را ببندد و از کل دنیا و ایران برود. »


*به عنوان سوال آخر. واقعا می خواهی تا 45 سالگی فوتبال بازی کنی؟
من می خواهم رکورد مهدی رجب را بزنم (باخنده)؛ حالا ببینیم چه می شود.

سایپا خالد شفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا خالد شفیعی یکی از بازیکنان امیرقلعه نویی خالد شفیعی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" حمید مطهری، سرمربی سابق نساجی، که در  یک سال گذشته عضوی از کادر فنی تیم ملی بود و در کنار امیر قلعه نویی جام ملت های آسیا را تجربه کرد از این پس عضوی از کادر فنی تیم تراکتور خواهد بود.

با جدایی مطهری از کادر فنی تیم ملی حالا قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال باید دنبال یک مربی جدید برای پر کردن جای مطهری باشند هر چند هنوز بحثی در این باره مطرح نشده و گزینه‌ای هم موجود نیست که مذاکرات در این زمینه آغاز شود.

نکته جالب اینجاست که بعد از جام ملت‌های آسیا شایعاتی درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی و دستیاران قلعه‌نویی شنیده می‌شد و حتی شایعه شد مطهری از این کادر جدا می‌شود تا مربی دیگری جانشین او شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت مطهری با پیشنهاد تراکتور به این تیم پیوست تا حالا قلعه‌نویی دنبال یک دستیار جدید در حد و اندازه مطهری باشد.

در حال حاضر غیر از آنتونیو مانیکونه ایتالیایی، مربیانی مثل سعید الهویی، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی به عنوان دستیار کنار قلعه‌نویی حضور دارند و علی اصغر قربانعلی‌پور نیز مربی بدنساز تیم ملی است.

باید دید قلعه‌نویی و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برای جانشینی مطهری سراغ یک مربی ایرانی دیگر خواهند رفت یا بحث گزینه خارجی هم مطرح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!