Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ری اظهار داشت: هم اکنون شرکت شهرک های صنعتی و صنفی استان تهران تمام تمرکز و برنامه های خود را معطوف ورود سرمایه گذار به جنوب تهران کرده اند.

وی با بیان اینکه تمامی‌ چشم اندازهای سند توسعه ششم با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان ری محقق می شود، افزود: ایجاد زیرساخت های اقتصادی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران بخش خصوصی باید اولویت اصلی دستگاه های اجرایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی ادامه داد: رسیدگی به برق شهرک های صنعتی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد و تامین آب بخش صنعت توسط آب منطقه ای می تواند نقش بسزایی در جذب سرمایه گذار در بخش صنعت شهرستان ری داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه فضاهای آموزشی و کاهش مشکلات زیست محیطی از دیگر اولویت های مهم شهرستان ری در سال جاری است، ابراز کرد: دستگاه های اجرایی باید اولویت های خود را با کمک سازمان های مردم نهاد، خیرین و بودجه های دولتی تامین نمایند تا شاهد رضایت عمومی در جامعه باشیم.

توکلی با اشاره به اقدامات موثر خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی، بیان داشت: مسئولان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ری باید نیت های خیر این افراد را با توجه به آمایش سرزمینی هدایت کنند.

وی ادامه داد: اگر خیری نیت کرده است در  یک روستا که جمعیت بالایی ندارد مدرسه بسازد می توان نیت خیر این نیکو کار را در بخش مرکزی شهرری که به دلیل جمعیت بالا با کمبود کلاس درس مواجهه است هدایت کرد در این زمینه دولت نیز همراهی لازم را خواهد داشت.

توکلی در ادامه به حل بخشی از مشکلات زیست محیطی شهرستان ری با همکاری کارخانه جات صنعتی اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی دقیق اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ری سال گذشته شاهد خرید دستگاه سنجش آلودگی هوا در باقرشهر توسط پالایشگاه تهران بودیم که این کار باید ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به تخصیص منابع مالی برای نوسازی و ساماندهی محلات حاشیه حرم عبدالعظیم(ع) در بودجه سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران امسال بر اساس بودجه کل کشور موظف به ساماندهی محلات اطراف حرم سیدالکریم(ع) است که باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه توجه به میراث فرهنگی، حوزه بهداشت و درمان و راه روستایی را از دیگر اولویت های دولت در شهرستان ری برشمرد و افزود: مدیران تمامی دستگاه های اجرایی باید پیگیر اولویت های حوزه ماموریتی خود باشند، گاهی أوقات با پیگیری یک رییس اداره شاهد تخصیص اعتبارات در شهرستان بوده ایم که این کار باید ادامه داشته باشد.

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ری امروز دوشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، محمد مهام نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ری، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی در فرمانداری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سرمایه گذاری شهرستان ری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سرمایه گذاری استان تهران برنامه ریزی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی طرح‌های سالم‌سازی انجام گیرد، آموزش و استقرار منجیان غریق، پوشش مناطق خطرآفرین، رعایت موازین شرعی و قانونی از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

کیا عاشوری امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان که در بخش خشکبیجار برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و آغاز فعالیت طرح‌های سالم‌سازی در نیمه خردادماه اظهار کرد: شهرستان رشت با ۲۲ کیلومتر نوار ساحلی از ۱۰ روستای ساحلی بخش‌های خشکبیجار و لشت نشا برخوردار است.

وی افزود: تمهیدات لازم برای بازگشایی طرح‌های سالم‌سازی انجام گیرد، آموزش و استقرار منجیان غریق، پوشش مناطق خطرآفرین، رعایت موازین شرعی و قانونی از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان رشت گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع از عمده مسائلی است که در این ایام باید به آن پرداخته شود، داشتن مناطق دیدنی و امکان میزبانی از هموطنان و گردشگران در عمده ایام سال، ظرفیت و فرصت استثنایی برای معرفی شایسته رشت فراهم آورده که باید به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات ناجیان غریق، تصریح کرد: سال گذشته تمامی مطالبات ناجیان غریق پرداخت شد، البته تلاش‌های شوراهای اسلامی و دهیاران این مناطق انکارناپذیر است که جای قدردانی دارد، امسال باید یک شناگاه در این مناطق ایجاد شود.

عاشوری با تاکید بر اینکه شوراها و دهیاران با استقرار امکانات و آلاچیق‌های سنتی از ظرفیت‌های گردشگری مناطق خود استفاده کنند، گفت: انتظار داریم برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های دریا با هدف ترویج عفاف و حجاب و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی با همکاری دستگاه‌های متولی تقویت شود.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم مدیریت آسیب‌های اجتماعی در سواحل شهرستان رشت ادامه داد: برای توسعه بخش گردشگری در سواحل شهرستان رشت جذب سرمایه گذار در دستور کار قرار گرفته و فرمانداری شهرستان نیز قطعا همکاری لازم را در جذب و حمایت از سرمایه‌گذار در برنامه قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۶۰ نقطه حادثه‌خیز در سواحل رشت شناسایی شده و تحت پوشش قرار دارد، گفت: نیاز است صدا و سیما نسبت به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص سواحل در سطح کلان اقدام کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران