Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از چهار میلیارد و ۷۵۵ میلیون متر مکعب گازطبیعی در شبکه گازرسانی به مصارف خانگی وعمومی وصنایع این استان توزیع شده است.

سید مصطفی علوی افزود: میزان مصرف گاز در سه ماه نخست امسال هشت درصد کمتر از مدت مشابه پارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: از این میزان تزریق گاز طبیعی چهار میلیارد و ۴۰ میلیون مترمکعب سهم صنایع استان بوده که این میزان در مدت مشابه پارسال چهار میلیارد و ۲۵۶ میلیون مترمکعب بوده است.

سید مصطفی علوی، سهم مصرف گاز خانگی و عمومی این استان بیش از ۷۱۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: این میزان ۲۳ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین استفاده از گاز طبیعی در صنعت بویژه صنایع عمده را در پیشگیری از آلودگی محیط زیست بسیارموثر دانست و گفت: مشترکان در صورت مصرف بهینه مشترکان از این نوع حامل انرژی طبق چهارچوب‌های الگوی مصرف، علاوه بر بهبود کیفیت هوا و محیط زیست در کاهش هزینه گازب‌های مشترکان گام موثری برداشته می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع گاز طبیعی مصرف گاز مصرف گاز خانگی چهار میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد