Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

میلیچ در منزل جدید قرنطینه می شود

هرویه میلیچ ستاره کروات استقلال از ابتدای دوران حضورش در این تیم در هتل اقامت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آنکه تست کرونای این بازیکن مثبت شد مسئولان هتل محل اقامت میلیچ اعلام کردند که نمی‌توانند پذیرای این بازیکن باشند و او مجبور شد دوران قرنطینه‌اش را در یک منزل شخصی بگذراند.
از این رو مسئولان باشگاه استقلال یک منزل شخصی برای میلیچ تهیه کردند تا او به مدت 14 روز خودش را در این خانه قرنطینه کند و سلامتی اش را به دست آورد. قرار است از راننده میلیچ هم تست کرونا گرفته شود تا میزان سلامتی او نیز مشخص شود.

حمید مطهری: خبر جدایی سید جلال چیپ است

نیمکت نشینی سیدجلال حسینی طی دو دیدار اخیر که برابر شاهین بوشهر حتی فرصتی برای حضور در زمین نیز به عنوان بازیکن تعویضی به دست نیاورد، شایعات درباره کاپیتان اول پرافتخار و محبوب پرسپولیسی‌ها را افزایش داده است.

این شایعات که مربوط به احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل با نظر یحیی گل محمدی است اکنون با واکنش حمید مطهری به عنوان دستیار اول یحیی و پرسپولیس همراه شده است. مربی سرخ‌ها در اینباره اینطور توضیح داده است: نمی‌دانیم این موضوع از کجا مطرح می‌شود. شاید خداحافظی سیدجلال ساخته ذهن برخی افراد باشد اما وی کاپیتان و بزرگ پرسپولیس است. اکنون همکاری خوبی با حسینی داریم و 7 بازی هم تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. خواهش می‌کنم دوستان برای پرسپولیس حاشیه درست نکنند. مربیان پرسپولیس تصمیم‌گیرنده هستند که چه بازیکنی بازی کند و نیمکت‌نشینی سیدجلال ارتباطی با این ندارد که او را نمی‌خواهیم. بیشتر از این نمی‌ خواهم به این موضوع که از نظر من چیپ است بپردازم. هر مربی حق دارد نفرات خود را انتخاب کرده و در بازی به او بازی بدهد . از دو هفته قبل بحث خداحافظی سیدجلال حسینی گفته می‌شود اما مربی در انتخاب ترکیب تیم تصمیم‌گیرنده است.

ابلاغ پروتکل های لیگ دسته دوم

پروتکل بهداشتی برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران به تمامی باشگاه ها و هیات های فوتبال ابلاغ شد. بر اساس این پروتکل باشگاه های میزبان باید تمامی الزامات نوشته شده در این دستور العمل را اجرا کنند.
گفتنی است در شرایطی که تست کرونای استقلالی ها و فولادی ها جامعه و اهالی فوتبال را به شوک فرو برده و خیلی ها گمان بر تعطیلی دوباره لیگ دارند، شاید ابلاغ این پروتکل ها به این معنی باشد که سازمان لیگ قصدی برای تعطیلی مسابقات ندارد و هفت هفته باقی مانده لیگ برتر را برگزار خواهد کرد. / روابط عمومی سازمان لیگ

شفیعی: با قلعه نویی بحث داشتیم ولی...

خالد شفیعی روز گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال سایپا مقابل سپاهان بود و توانست مقابل حملات پردامنه این تیم به همراه سایر بازیکنان تیم ایستادگی کند تا در پایان یک امتیاز ارزشمند برای نارنجی پوشان در اکباتان مقابل تیم سابقش ثبت شود.

خالد شفیعی در واکنش به این سوال که رابطه او با امیر قلعه نویی چطور است اینطور پاسخ داد:« خب شاید مثلا یک سری بحث ها به وجود آمد، ولی خدا شاهده این را از ته قلبم می گویم که امیرقلعه نویی را مثل پدرم دوست دارم و جز مرام و مردانگی و خوبی رفتار دیگری از او ندیدم و رفتار دیگری با من نداشت. بعضی جاها به من تشر زد و بعضی جاها من اذیت کردم که ناراحت شد ولی همینجا می گویم که خیلی درس های مثبت و بزرگی در زندگی به من یاد داد.»

محمد نادری آماده برای بازی با ماشین سازی

محمد نادری، مدافع چپ تکنیکی سرخپوشان که در دیدار با پیکان نیز توانست زمینه ساز یکی از گل‌های این تیم شود، به دلیل مصدومیت برابر شاهین بوشهر غایب بود. تلاش کادرپزشکی و تمرینات اختصاصی این بازیکن البته همچنان ادامه دارد تا او موفق شود برابر ماشین سازی در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی قرار داشته باشد.

نادری که امیدوار بود برابر شاهین بوشهر و در روزی که دراگان اسکوچیچ در استادیوم حضور دارد، شرایط حضور در ترکیب تیمش را به دست بیاورد و با نمایش موفق در این بازی شانس حضور در تیم ملی را افزایش دهد، اکنون با پیگیری جدی تمرینات خود را مهیای دیدار با ماشین سازی می‌کند تا تیمش شرایط مناسبی برای دستیابی به موفقیت در تبریز داشته باشد.

استقلالی ها چهارشنبه باز هم تست کرونا می دهند

با توجه به مثبت شدن تست کرونای تعدادی از اعضای تیم استقلال، مسئولان این باشگاه نگران هستند که سایر افراد نیز به کرونا مبتلا باشند و در تست های قبلی این موضوع نشان داده نشده است.
از آنجایی که بازیکنان کرونایی استقلال چند روز کنار سایرین تمرین کردند مسئولان باشگاه احتمال می‌دهند تعداد مبتلایان بیشتر باشد و حالا آنها قصد دارند روز چهارشنبه بار دیگر از اعضای تیم تست بگیرند.
سعید رمضانی، سرپرست استقلال با اعلام این خبر به "ورزش سه" گفت: ‌«با توجه به اینکه افسران سلامت سازمان لیگ قصد دارند فقط از 9 عضو کرونایی ما تست دوباره بگیرند،‌ما تصمیم گرفتیم روز چهارشنبه بار دیگر از همه اعضای تیم تست بگیریم تا سلامت نفرات را بسنجیم.»

داماش با ۱۰ غایب برابر استقلال خوزستان

داماش گیلان که در بازی امشب مقابل استقلال سعید باقرپسند، رضا مهدوی، محمد رستمی، میلاد پورمحسن، میثم میرپسندیده، سجاد موسوی، علیرضا توکلی، علی حقدوست، سیدکاظم رحمانی و آرمین منفرددوست را در اختیار ندارد تا شرایط سختی برابر حریف اوج گرفته خود دنبال کند.

استقلال خوزستان طی هشت بازی اخیر شکستی نخورده و به هفت پیروزی دست یافته است. در سمت دیگر شاگردان مازیار ربیعی‌فر که مشکلات مالی بزرگی را دنبال می‌کنند، در این بازی حساس و سخت با هشت غایب باید دید در نهایت به چه نتیجه‌ای دست خواهند یافت.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال هرویه میلیچ ویروس کرونا پرسپولیس حمید مطهری سید جلال حسینی لیگ دسته دوم خالد شفیعی سپاهان امیر قلعه نویی محمد نادری احمد سعادتمند داماش گیلان استق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال هرویه میلیچ ویروس کرونا پرسپولیس حمید مطهری سید جلال حسینی لیگ دسته دوم خالد شفیعی سپاهان امیر قلعه نویی محمد نادری احمد سعادتمند داماش گیلان فوتبال ایران لیگ دسته دوم سازمان لیگ تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

در گزارش فارس آمده است: امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899430

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره