Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:39:51 GMT

روزانه ۳ هزار عدد ماسک در روانسر تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۵۳۷۰

روزانه ۳ هزار عدد ماسک در روانسر تولید می‌شود

سعدی مصطفی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این ماسک ها علاوه بر توزیع در شهرستان روانسر، در شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و کرمانشاه نیز توزیع می شود.
وی اضافه کرد: تولید ماسک در شهرستان روانسر زمینه اشتغال ۴۰ نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.
فرماندار روانسر با بیان اینکه تاکنون بیش از ٨۵ هزار ماسک در روانسر تولید شده اظهار داشت: کارگاه تولید ماسک شهدای روانسر از اوایل اردیبهشت ماه سالجاری با تولید روزانه هزار ماسک آغاز به کار کرده و در گام های بعدی این میزان تولید تا پنج هزار عدد در روز نیز قابل افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی زاده ادامه داد: در راستای استفاده هر چه بیشتر شهروندان روانسری از ماسک، تاکنون حدود ۹ هزار ماسک به صورت رایگان در بین ادارات، نیازمندان و موسسه های خیریه شهرستان توزیع شده است.
وی گفت: ماسک های این کارگاه بانظارت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تولید و در اتاق استریل به مدت ۲۴ ساعت در اتاق استریل نگهداری و استرلیزه و بهداشتی می شوند.
فرماندار روانسر یادآور شد: کارگاه تولید ماسک روانسر با حمایت سپاه ناحیه و مشارکت آموزش و پرورش و کارآفرین جهادی سجاد رضایی راه اندازی شده و با مجوز معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز به کار کرده است.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. 

برچسب‌ها کرونا ماسک روانسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماسک روانسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرونا ماسک روانسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: مجوز ایجاد پنج کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های نقاشی سفال زیر لعابدار، حصیربافی، زیورآلات سنتی، نقاشی سفال و خراطی چوب برای فعالیت صنعتگران علاقه‌مند به این رشته‌ها در شهرستان آبدانان صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۱ کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعالیت دارند، عنوان کرد: مجوز تأسیس کارگاهی مجوزی است که برای راه‌اندازی و ایجاد ظرفیت‌های جدید تولید، اشتغال، توسعه و تکمیل ظرفیت‌های موجود در یک رشته مصوب صنایع‌دستی صادر می‌شود و بیانگر پیش‌بینی ظرفیت و نوع تولید محصولات است.

وی تصریح کرد: صنایع‌دستی جزو مشاغلی است که از مزایای آن می‌توان تجهیزات ارزان، سهولت دسترسی، بازار فروش و آموزش سریع آن را نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی