Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج با اشاره به برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه به صورت حضوری گفت: روش های غیر حضوری امتحانات در صورت بروز شرایط قرمز کرونا در دستور کار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم جانی پور در گفتگو با صبح زاگرس؛  در خصوص برگزاری امتحانات این دانشگاه به صورت حضوری در ایام کرونا گفت: در صورتی که وضعیت این بیماری در شهرستان قرمز اعلام شود، امکان برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری وجود دارد، اما تنها 2 روز دیگر امتحانات دانشگاه به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در خصوص کیفیت برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویی به صورت حضوری، تاکید کرد: برگزاری امتحانات به صورت حضوری با بالاترین کیفیت بوده و تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و  همچنین بازرسان وزارت بهداشت و بازرسی بهداشت منطقه وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی را در بالاترین حد تایید کردند.

وی با اشاره به برگزاری  بدون مشکل  امتحانات این دانشگاه، عنوان کرد: امتحانات دانشگاه تا 2 روز دیگر به پایان می رسد، اما در صورتی که ترم های آینده وضعیت کرونا در شهرستان بحرانی و قرمز شود، روش های جایگزین امتحانات به صورت غیر حضوری است و امکانات لازم برای این موضوع وجود دارد.

جانی پور با اشاره به  رعایت پروتکل هاتی بهداشتی توسط دانشجویان در زمان برگزاری امتحانات گفت: بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه حضور دانشجویان جهت حضور در جلسه امتحانات داده نخواهد شد، و در روزهای پایانی با رعایت فاصله فاصله گذاری اجتماعی و با حداقل جمعیت این امتحانات برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری امتحانات صورت حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند