Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمد شجاعی روز دوشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها  افزود: طی گشت زنی و کنترل مناطق آزاد ‌دشت انار (مناطق شمش و کازه) حدود ساعت ۱۸ دیروز یکشنبه ١۵ تیر ماه متوجه حضور شکارچی ای شدیم که با ترفند تعقیب و دواندن حیوان  پس از خسته کردن آن اقدام به تلف کردن آهو کرده بود.

وی با بیان اینکه متخلف مذکور پس از حمل آهوی شکار شده به مخفیگاه خود که در نزدیکی مناطق مسکونی بود از فرصت استفاده کرده و از محل متواری شد که  طی یک سری عملیات اطلاعاتی و شناسایی محل های متعدد مخفیگاه، دستگیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی گفت: از مخفیگاه های این متخلف غیر از لاشه آهوی مذکور بقایای ۹ راس آهوی شکار شده دیگر، یک دستگاه موتور سیکلت، یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو غیرمجاز، یک قنداق اسلحه بدون متعلقات و تعداد دو عدد فشنگ گلوله زنی و دو عدد پوکه گلوله نیز کشف و ضبط شد.
وی خاطر نشان کرد: عمل این شکارچی طبق ماده ١١و١٢ قانون شکار و صید، جرم محسوب می شود که از ٩١ روز تا ۶ ماه حبس و تعرفه ضرر و زیان ناشی از تلف کردن هر آهو جنس نر ۲۵ میلیون تومان و جنسی ماده ۷۵ میلیون تومان حسب آخرین تعرفه شورای عالی حفاظت محیط در هیات دولت تصویب شده است که متخلف باید به حساب خزانه واریز کند.

شهرستان انار از لحاظ تقسیمات کشوری یکی از شهرستان‌های تابعه استان کرمان می‌باشد. این شهرستان از شمال و شمال غربی به استان یزد و از شرق و جنوب شرقی به شهرستان رفسنجان و از مغرب و جنوب غربی به شهرستان شهربابک محدود شده‌است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی سازمان حفاظت محیط زیست کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی سازمان حفاظت محیط زیست کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی سازمان حفاظت محیط زیست کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند

ایسنا/کرمان در هفته سلامت و همزمان با روزشمار «خانواده سالم و جوانی جمعیت»، رئیس مرکز بهداشت انار به همراه معاون فرمانداری و جمعی دیگر از کارکنان بهداشتی شهرستان انار در دیداری صمیمانه با خانواده پنج‌نفره اناری دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان انار صبح امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در این دیدار اظهار کرد: ما نسبت به آینده کشور مسئول هستیم و باید به سمت فرزندآوری و گسترش این فرهنگ گام برداریم تا پویایی و شادابی کشور را در آینده شاهد باشیم.

دکتر سحر حسنی با تأکید بر نیاز کشور به جوانی، تصریح کرد: جمعیت به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در هر کشور نقش مؤثری در آینده کشور دارد. جمعیت ما در مسیر کاهش جمعیت جوان در حال حرکت است لذا ضرورت دارد آگاهی‌بخشی نقش جمعیت جوان بیش‌ از پیش به جامعه گوشزد شود.

رئیس مرکز بهداشت انار با بیان این‌که فرزندآوری در نهایت به افزایش جمعیت جوان و در بالاترین نگاه به عدم وابستگی کشور منتهی خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید کشور به دست جوانان این مرز و بوم اداره شود و این اتفاق در صورتی‌ که نگاه خود را به‌ سوی ازدیاد جمعیت جوان و فرزندآوری تغییر ندهیم، به‌ هیچ‌وجه محقق نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، در پایان این دیدار از این مادر جوان تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید