Web Analytics Made Easy - Statcounter

با طرفداری همراه باشید با پر بازدید ترین اخباری که در 24 ساعت اخیر در سایت طرفداری منتشر شده است. 

طرفداری - پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در شانزدهم تیر 1399:

آیا سردار آزمون ازدواج کرده است؟ / فیلم

سردار آزمون بعد از قهرمانی زنیت در لیگ روسیه پیامی ویدئویی در اینستاگرامش منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پیام از خانواده، دوستان و همینطور به گفته خود او "خانم ام" تشکر کرد. نکته جالب اینکه سردار آزمون تا کنون به طور رسمی ازدواجش را اعلام نکرده است. آیا او در سکوت خبری با خانمی که طی این ماه ها در تصاویر اینستاگرامی آزمون دیده شده ازدواج کرده است؟ یا خبر ازدواج سردار آزمون را به زودی و شاید بعد از بهتر شدن اوضاع شیوع کرونا، خواهیم شنید؟

سردار پیش تر در برنامه دورهمی اعلام کرده بود که به زودی ازدواج می کند.

تیم منتخب شاگردان کارلو آنچلوتی از نگاه این سرمربی؛ غیبت کریستیانو رونالدو

کارلو آنچلوتی تیم منتخب شاگردان خود را به شرح زیر اعلام کرد:

4 - 3 - 1 - 2: جانلوییجی بوفون (پارما) | مارکوس کافو (میلان)، تیاگو سیلوا (پاری سن ژرمن)، جان تری (چلسی)، پائولو مالدینی (میلان) | فرانک لمپارد (چلسی)، آندره آ پیرلو (میلان)، زین الدین زیدان (یوونتوس) | کاکا (میلان) | آندری شوچنکو (میلان) و زلاتان ابراهیموویچ (پاری سن ژرمن)

نکته جالب در مورد تیم منتخب بازیکنان کارلو آنچلوتی، غیبت کریستیانو رونالدو است.

الگری: پست بازی کاسمیرو، شاهکار تاکتیکی زیدان بود؛ تعهد به یوونتوس باعث شد به رئال مادرید نروم

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق یوونتوس که با این تیم فاتح 5 اسکودتو و 4 کوپا ایتالیا شد، اخیرا قراردادش با این تیم به اتمام رسید. الگری در مصاحبه ای با مارکا، در خصوص فوتبال اسپانیا و اندیشه های تاکتیکی زین الدین زیدان صحبت کرد.

جام جم مدعی شد؛ «مهمان بازی» ۵۰ نفری مهدی قایدی استقلالی‌ها را کرونایی کرد؟

جام جم در گزارشی چنین نوشت:

روز شنبه یک منبع آگاه دو عکس برای خبرنگار جام‌جم ارسال کرد و مدعی این شد که چهارشنبه شب استقلالی‌ها در خانه مهدی قائدی جشنی را برگزار کرده‌اند. جشنی که اگر برگزاری آن واقعیت داشته باشد، بدون شک کمک بزرگی به شیوع کرونا کرده است. جدا از بازیکنان، خانواده‌های آن‌ها هم در معرض در گیر‌شدن با این ویروس هستند و رفتار‌های خطرناکی که گاهی انجام می‌دهند ممکن است آسیب‌های زیادی بزند. در عکس‌هایی که به دست جام‌جم رسیده خود مهدی قائدی و علی کریمی دیده می‌شوند.

رونمایی نایکی از پیراهن اول بارسلونا برای فصل 21-2020 

طرح پیراهن اول بارسلونا برای فصل 21-2020 دقیقا شبیه همان چیزی است که پیش رسانه ها آن را منتشر کرده بودند.

رونمایی نایکی از پیراهن اول بارسلونا برای فصل 21-2020
سیمئونه: VAR به نفع تیم هایی است که بیشتر حمله می کنند، مثل رئال مادرید 

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید به جنجال های ایجاد شده پیرامون رئال مادرید واکنش نشان داد و به صحبت پرداخت.

چیزهایی که قبلا گفته ام را تکرار نمی کنم چون این کار معنی ندارد. من چیزی را مطرح می کنم که به آن اعتقاد دارم. VAR خودش همه چیز را نشان می دهد. پیش تر ما نمی توانستیم صحنه ای را دوباره بازبینی کنیم. استفاده از VAR برای همه عادلانه تر است. تیمی که بیشتر حمله می کند، پنالتی بیشتری برایش گرفته می شود و در واقع VAR به سود تیم هایی مثل رئال مادرید است که بیشتر حمله می کنند. 

جدایی تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ قطعی است

به گزارش بیلد، داوید آلابا برای تمدید قرارداد خود خواهان دستمزدی به اندازه روبرت لواندوفسکی، لروی سانه و مانوئل نویر است و دستمزد سالیانه این بازیکنان حدود 20 میلیون یورو است. همچنین آلابا خواهان تجربه چالش جدیدی در خارج از آلمان است. تیاگو آلکانتارا نیز قرارداد خود را با بایرن مونیخ تمدید نکرده و جدایی او قطعی به نظر می رسد. از لیورپول به عنوان یکی از مشتریان جذب تیاگو نام برده می شود. بر خلاف تیاگو، شانس تمدید قرارداد آلابا با بایرن مونیخ 50-50 است.

شایان مصلح روز جهانی بوسه را تسلیت گفت!

عکس استوری شایان مصلح بدین شرح است:

سکوت بدنساز جنجالی استقلال در گفتگو با طرفداری شکست؛ خستگی بازیکنان و مصدومیت ها ربطی به تمرینات ندارد

بعد از اینکه استقلال در پایان تعطیلی 100 روزه لیگ در اثر شیوع ویروس کرونا مصدومان پرتعدادی روی دستش ماند، همه یک نفر را مقصر می دانستند، علی ربانی که با سابقه حضور در فوتبال پرتغال در نیم فصل دوم به کادرفنی استقلال اضافه شد. ماجرا حتی تا جایی پیش رفت که کاوه ستوده پزشک استقلال هم علیه ربانی مصاحبه ای انجام داد که این مساله باعث شد فرهاد مجیدی از مربی بدنساز تیمش حمایت کند. ربانی در گفت و گو با رسانه طرفداری به اتهام هایی که علیه او وجود دارد پاسخ داد.

ستین: VAR قرار بود فوتبال را عادلانه تر کند اما چنین چیزی را نمی بینیم

ستین پس از پیروزی بارسلونا مقابل ویارئال گفت:

اعتماد من به VAR کم و کم تر می شود. فرض بر این بود که VAR باعث عادلانه تر شدن فوتبال می شود اما در حال حاضر چنین چیزی را نمی بینیم زیرا تفسیرهای شخصی در آن دخالت دارند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون رئال مادرید جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست

تیاگو موتا احتمال جدایی از بولونیا را رد نکرد

طرفداری | تیاگو موتا با عملکرد درخشان خود روی نیمکت بولونیا، به گزینه‌ای محبوب برای باشگاه‌های مطرح سری آ تبدیل شده‌است. یوونتوس و میلان که هر دو به احتمال زیاد، سرمربیان فعلی خود را در پایان فصل اخراج خواهند کرد، به تیاگو موتا علاقه دارند و می‌خواهند این سرمربی جوان را به خدمت بگیرند.

تقلید از آلونسو یا رفتن به تیمی دیگر؟

با وجود علاقه روسونری و بیانکونری، برخی خبرگزاری‌ها مدعی شدند تیاگو موتا می‌خواهد از سیاست ژابی آلونسو تقلید کرده و بولونیا بماند. آلونسو با وجود دریافت پیشنهاد از بایرن مونیخ و لیورپول، تصمیم گرفت به همکاری با بایرلورکوزن ادامه دهد.

در کنفرانس خبری پس از جدال با تورینو (با تساوی ۰-۰)، از تیاگو موتا راجع به آینده خود و همچنین احتمال تقلید از ژابی آلونسو سوال شد که سرمربی ایتالیایی اینگونه پاسخ داد:

ژابی برای ماندن در بایرلورکوزن دلایل خاص خودش را داشت. آینده من فعلا مهم نیست. در حال حاضر، تنها روی بازی های پایانی فصل متمرکز هستیم و در زمان مناسب بر سر اینکه می‌خواهیم به همکاری با یکدیگر ادامه دهیم یا خیر، بحث خواهیم کرد. من همیشه می‌خواهم بهترین‌ها برای بولونیا رقم بخورد.

 

گفتنی است قرارداد تیاگو موتا با بولونیا در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید. تیم تحت هدایت موتا با عملکردی شگفت‌انگیز، خود را به رتبه چهارم جدول سری آ رسانده و از شانس بسیار خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد