Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@22:16:44 GMT

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای آزادی ۲۵۷۴ زندانی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۷۲۳۰

رئیس بنیاد مستضعفان با انتشار پیامی در فضای مجازی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان برای آزادی ۲ هزار و ۵۷۴ زندانی جرائم غیر عمد خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   سید پرویز فتاح با انتشار پیامی در توییتر با اشاره به آزادی برخی از زندانیان جرائم غیرعمد نوشت: به لطف الهی در این شرایط خاص، زمینه آزادی ۲۵۷۴ زندانی جرائم غیر عمد با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کانون گرم خانواده و جامعه مبارکشان باد.

الحمدلله برچسب ها: بنیاد مستضعفان ، زندانی ، فتاح

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان زندانی فتاح بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در این دیدار با ذکر این نکته که رشد علمی و دستیابی به مرز‌های دانش، دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: اکنون این رشد علمی تا جایی پیش رفته که در تمامی مناسبات و جایگاه‌های علمی جهان، نام ایران می‌درخشد.

عبدالحسین کلانتری همچنین با تأکید بر اجرایی سازی تفاهم نامه‌های منعقد شده و افزایش تبادلات علمی میان جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا افزود: باید شرایط همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه‌های دو کشور فراهم و تسهیل شود.

دبیر مجمع جهانی اهل البیت (ع) نیز در این دیدار عدالت و حق جویی را جوهره مشترک تمامی ادیان ابراهیمی عنوان و تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

آیت الله رضا رمضانی همچنین به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل بیت پرداخت و نقش محوری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در تقویت جبهه حق و ظلم‌ستیزی کاملاً آشکار عنوان کرد.

در ادامه وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و ضمن تبریک پیروزی اخیر ایران در تنبیه اسرائیل گفت: این موفقیت قلب تمامی عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

     

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند