Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ تصویر کمتر دیده شده از سردار سلیمانی در دوران جوانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار سلیمانی دوران جوانی دفاع مقدس عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت

رسانه روسی زنیت را بهترین باشگاه دوران حرفه‌ای سردار آزمون از نظر عملکرد فنی می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت چمپیونات روسیه در بخشی از گزارش خود درباره خریدهای موفق زنیت سن‌پترزبورگ از روبین‌کازان در طول سالیان اخیر با اشاره به سردار آزمون نوشت: آزمون پیش از پیوستن به زنیت در دو دوره زمانی مختلف برای روبین‌کازان بازی کرد.

روبین کازان نخستین تیم دوران حرفه‌ای سردار آزمون بود که سال  2013 از جوانان سپاهان ایران به لیگ برتر روسیه آمد. در تابستان، نخستین بازی این مهاجم برای روبین‌کازان در لیگ اروپا برابر یاگودینا صربستان بود. سردار در طول دو فصل در کازان، 32 بازی انجام داد که در آنها 7 گل به ثمر رساند. سپس قربان بردیف (سرمربی) او را به مدت دو سال به روستوف برد و در سال 2017 به همراه مربی خود به روبین بازگشت. این بازیکن ایرانی در یک فصل و نیم تنها 10 بار گلزنی کرد و در ژانویه 2019 با قراردادی 12 میلیون یورویی راهی زنیت سن‌پترزبورگ شد.

برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون

در ادامه این گزارش آمده است: سردار آزمون در زنیت توانست نمایش کاملی از خود را داشته باشد. در طول 3.5 سال، سردار 62 گل در 104 بازی به ثمر رساند؛ او یک کابوس برای مدافعان تیم‌های لیگ برتر روسیه بود. آزمون با زنیت 4 قهرمانی متوالی لیگ برتر و همچنین جام حذفی و دو سوپر جام روسیه را به دست آورد. در ژانویه 2022، آزمون 6 ماه پیش از پایان قراردادش به بایرلورکوزن فروخته شد؛ البته سردار آزمون در بایرلورکوزن و همچنین به صورت قرضی در رُم هرگز به یک بازیکن کلیدی و اصلی تبدیل نشد. بدون تردید زنیت بهترین باشگاه در دوران حرفه‌ای سردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد