Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز از کشف پیکر کشاورز غرق شده در برکه آب توسط آتش نشانان تبریز خبر داد.

علیرضا زبردست در تشریح این خبر اظهار کرد: با گزارش اهالی کوجوار مبنی بر غرق شدن مرد کشاورزی در برکه، آتش نشانان غواص سازمان آتش نشانی تبریز جهت بررسی به محل حادثه اعزام شدند. 

وی با اشاره به حضور سریع تیم آتش نشانان غواص در محل مذکور بیان کرد:‌ این مرد مغروق ۶۸ ساله با تراکتور در داخل آب برکه غرق شده بود که شب گذشته توسط آتش نشانان غواص تبریز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، زبردست خاطرنشان کرد: فوت فرد مغروق پس از کشف، توسط تکنسین‌های اورژانس تایید شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی غرق شدن آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر

سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه اعلام کرد که شمار پیکر شهیدانی که از گور دسته جمعی بیمارستان ناصر بیرون کشیده شده به ۳۹۲ پیکر افزایش یافته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور دسته جمعی مجتمع بیمارستانی ناصر در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه بیان کرد: پس از عقب‌نشینی اشغالگران نزدیک به ۳۹۲ پیکر را از بیمارستان ناصر بیرون کشیده‌ایم، اما نتوانسته‌ایم ۵۸ درصد از آن‌ها را شناسایی کنیم.

این سازمان امدادی تاکید کرد: دلیلی برای وجود پیکر کودکان در گور دسته جمعی بیمارستان ناصر سراغ نداریم. روی پیکر برخی از شهیدان بیمارستان ناصر آثار شکنجه را یافته‌ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است: اشغالگران در مجتمع بیمارستانی ناصر مرتکب اعدام صحرایی شده‌اند. ما خواهان آغاز تحقیقات بین‌المللی در خصوص این جنایت‌ها هستیم.

سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه تاکید کرد: اشغالگران شماری از پیکر‌ها را در کیسه‌های پلاستیکی و در عمق ۳ متری دفن کرده‌اند. این موضوع باعث شده که این پیکر‌ها به سرعت تجزیه بشوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بر این باوریم که اشغالگران دست‌کم ۲۰ نفر را زنده به گور کرده‌اند. اشغالگران با تغییر چندباره کفن‌های پلاستیکی عامدانه در تلاش بوده‌اند که نشانه‌های جنایت بیمارستان ناصر را محو کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس