Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دادگاه عمومی بخش عقدا گفت: توجه به نیاز و خواست تولیدکنندگان و همچنین تعامل با تولیدکنندگان و احیای خطوط تولیدی متوقف شده، یکی از اصلی‌ترین ارکان تحقق جهش تولید است. تاریخ انتشار: 08:35 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۲۶۰

محمدحسین دهقان طزرجانی در گفت‌و‌گو با میزان درخصوص حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح شهر عقدا می‌توان در راستای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان اقتصادی کشور گام‌های اساسی برداشت و حمایت حقوقی و قضایی از کار، تولید و اشتغال به‌ منظور تحقق شعار جهش تولید هدف بازدید از واحدهای تولیدی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که در این جهت از دو واحد تولیدی کاشی و سرامیک بازدید به عمل آمد.

رییس دادگاه عمومی بخش عقدا از توابع استان یزد تصریح کرد: برای جهش تولید بیش از هر موضوعی باید به شخص تولیدکننده توجه شود که نیازمند حمایت‌های حقوقی، قضایی و معنوی است، زیرا با نبود این حمایت‌ها امکان رشد تولید وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسلماً وجود کارخانه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار موجب رونق تولید و اشتغال در این مناطق و البته در کل استان می‌گردد.

بیشتر بخوانید: رفع مشکلات ۲۶ واحد تولیدی در استان آذربایجان غربی با وساطت دادگستری

این مقام مسئول یادآور شد: یکی از برنامه‌های مهم ابلاغ شده بازدید از کارخانه‌ها و حمایت از بخش تولید و اشتغال است و باید از ظرفیت‌های قانونی جهت کمک به دو بخش تولید و اشتغال که دو رکن مهم بوده استفاده کرد.

رییس دادگاه عمومی بخش عقدا خاطرنشان کرد: حضور مسئولان قضایی در محل کارخانه‌ها، حاوی پیام حمایت دستگاه قضایی از تولیدکنندگان درجهت رونق چرخ تولید و سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واحد تولیدی تولید و اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال