Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز برنامه پژوهشی سنجش میزان آگاهی عمومی در زمینه بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش  سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سید روح‌الله حسینی از آغاز برنامه پژوهشی سنجش میزان آگاهی عمومی در زمینه بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این خبر گفت: با هدف بررسی میزان آگاهی و تاثیر برنامه های آموزش و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه کرونا ویروس در شهروندان استان فارس، مدیریت روابط عمومی دانشگاه، یک برنامه پژوهشی در این راستا تدوین کرده است که مخاطبان آن، عموم مردم استان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به گذشت بیش از چهار ماه از شیوع کروناویروس در کشور ادامه داد: مردم استان فارس برای مشارکت در این طرح پژوهشی می توانند به پایگاه اطلاعاتی کروناویروس که از آغاز شیوع این بیماری به نشانی اینترنتی  https://corona.sums.ac.ir/ راه‌اندازی شده است مراجعه کرده و نسبت به تکمیل پرسشنامه در بخش «پرسشنامه افکارسنجی» اقدام کنند.

حسینی با بیان اینکه این اقدام پژوهشی می تواند موجب برنامه ریزی بهتر مسوولان برای مهار این بیماری شود، اظهار کرد: این پرسشنامه در قالب ۶ سوال کلی، آگاهی مخاطبان را در زمینه مسایل مرتبط با کروناویروس بررسی می کند.

وی از عموم مردم استان برای مشارکت در این طرح پژوهشی دعوت کرد.

برای دریافت این پرسشنامه، به لینک زیر مراجعه کنید.

https://sums.ac.ir/DorsaFormLoader/ViewAdvEForm.aspx?code=2127&lang=1&sub=290&cap=602609&eform=true

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: سید روح الله حسینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز کرونا فارس سنجش آگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز روابط عمومی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید