Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال سایپا تهران با هدایت مصطفی کارخانه حدود دو هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده است. حضور کارخانه در تیم والیبال سایپا و بستن قراردادهای گرانقمیت در فصل نقل و انتقالات باعث ایجاد حواشی برای این تیم شد.

بهمن سلطانی مربی پیشین تیم های پایه والیبال پس از برکناری از سمت خود در این باشگاه پرده از قراردادهای غیر معقول این تیم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه از اردوی نارنجی پوشان خبر رسید که مصطفی کارخانه خواستار کاهش ۱۰ درصدی قرارداد بازیکنان شده و همین امر باعث شد تا بازیکنان پس از اتمام تمرین صبح خود تا بعد از ظهر در باشگاه بمانند و در نهایت قرارداد جدید توسط بازیکنان امضا نشد. تمرین عصر نارنجی پوشان هم برگزار نشد و قرار است امروز قراردادها با اعمال تغییرات و کاهش درصدی از رقم ها امضا شود.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شایع اختلافات پیش آمده در تیم والیبال سایپا گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. یکی از منضبط ترین، منسجم ترین و متحدترین تیم های حاضر هستیم. اتحاد و همبستگی لازم را داریم و کارمان را انجام می دهیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره کاهش رقم قراردادها نیز گفت: خیر، چنین چیزی نیست. شرایط تیم خوب است.

وی رفتن خود از تیم را نیز تکذیب کرد و گفت: فعلا هستم و این خبرها دروغ است. این دشمنی محض است. آدم های کوتاه نظر و مریض این کارها را می کنند. حسادت است، چون خودشان نتوانستند چنین شرایطی داشته باشند حسادت می کنند. تیم منسجمی داریم و باشگاه عالی است.

کد خبر 4967817 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کارخانه تیم والیبال سایپا والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی والیبال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان تیم والیبال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!

به گزارش خبرآنلاین در ادامه این پیام آمده است: 

دیوان کیفری بین‌المللی صلاحیت دارد و ایالات متحده آمریکا هیچ توجیهی مطابق حقوق بین‌الملل ‌ندارد تا دیوان و مقامات آن را بهانه‌ خروج از اختیارات خود تحریم‌ کند! 

در سال ۲۰۲۱،  شعبه پیش‌دادرسی دیوان - با اکثریت آراء - رأی بر این داد که دولت فلسطین یکی از کشورهای عضو اساسنامه رم است؛ که دولت فلسطین به درستی با پیوستن به اساسنامه رم به دیوان صلاحیت سرزمینی اعطا کرده؛ و اینکه صلاحیت سرزمینی دیوان به سرزمین‌هایی که از سال ۱۹۶۷ توسط اسرائیل اشغال شده‌اند، یعنی غزه و کرانه باختری، از جمله بیت‌المقدس شرقی، اِعمال می‌شود!

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901256

دیگر خبرها

  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد