Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، اسماعیل اسفندیاری پور مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم اظهار کرد: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۴ میلیون و ۶۲۳ هزار تن گندم با ارزش بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان از گندمکاران‌ خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرداخت ۸۶ درصد مطالبات گندمکاران

او از پرداخت ۸۶ درصد مطالبات گندمکاران خبر داد و گفت: تا تاریخ ۹ تیر کشاورزانی که وارد سامانه شدند، مطالباتشان پرداخت شده است.

به گفته اسفندیاری پور، مجموع میزان خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی روند فعلی خرید تضمینی گندم را مناسب دانست و گفت: هم اکنون خرید گندم از استان‌های معتدل سرد، سرد مناطق غرب و شمال غرب در حال انجام است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در توصیه‌ای به گندمکاران بیان کرد: با توجه به فصل برداشت گندم به کشاورزان توصیه می‌شود که پس از برداشت، گندم تولیدی را به سیلو‌های دولتی تحویل دهند، ضمن آنکه دولت هم تلاش کند تا در اسرع وقت وجوه را به حساب کشاورزان واریز کند.

به گفته او، وزارت صمت مسئول خرید تضمینی گندم است و وزارت جهاد همراهی لازم در این خصوص را دارد.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی در پایان درباره جایگزینی خوراک دام و طیور با گندم تولیدی تصریح کرد: با توجه به نوسان نرخ نهاده‌ها همانند سنوات گذشته ممکن است اتفاقاتی نظیر جایگزینی گندم تولیدی با خوراک دام و طیور رخ بدهد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم جهاد کشاورزی وزارت جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو