Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:43:00 GMT

نبود سیلندر گاز جاسکی‌ها را سرگردان کرده است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۸۱۸۳

نبود سیلندر گاز جاسکی‌ها را سرگردان کرده است

ایسنا/هرمزگان شهرستان جاسک یکی از دورترین مناطق مرزی کشورمان در استان هرمزگان محسوب می‌شود، کل جمعیت این شهرستان ۶۵ هزار نفر است که ۱۵ هزار نفر آن در مرکز شهر به‌ سر می‌برند.

جاسک با عناوین مختلف پایتخت طلایی مکران‌، گنج مکران‌، پایه اقتصاد آینده کشور، پایانه‌های نفتی‌ و صادراتی را با خود یدک می‌کشد اما از ابتدایی‌ترین امکانات شهری محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است وعده‌های دولت برای گازرسانی به این منطقه از دیرباز به گوش مردم این خطه رسیده است ولی در برخی موارد این امر هنوز محقق نشده است.

مدتی است به علت عدم برنامه‌ریزی مسئولین و متولیان امر مردم این شهرستان در توزیع نامناسب سیلندر گاز با مشکل روبرو هستند.

برای بررسی موضوع به محل توزیع سیلندر گاز محله یکبنی می‌رویم، یکی از شهروندان که منتظر دریافت  گاز است به خبرنگار ایسنا می‌گوید: مدت ۶ روز به جایگاه فروش سیلندر گاز سطح شهرستان مراجعه می‌کنیم، متأسفانه می‌گویند گاز نداریم.

عبدالله کوزاده ادامه داد: ادارات استاندارد، صمت‌، تعزیرات حکومتی‌، فرمانداری و شرکت گاز بیشتر به این امر نظارت بکنند.

یکی دیگر از شهروندان جاسکی با بیان اینکه چند روزی که مشکل تأمین سیلندر گاز مردم شهرستان را آزار می‌دهد، افزود: وضعیتی که برای بسیاری غیرقابل‌تحمل شده است.

بادروج خاطرنشان کرد: مردم این بندر ساحلی سال‌هاست سختی حمل سیلندرهای سنگین‌وزن را به جان خریدند و کمتر معترض شده‌اند اما آنچه آن‌ها را کلافه کرده‌، نبود سیلندر گاز موردنیاز در این شهرستان است.

نایب‌رئیس شورای شهر جاسک در این ‌باره به ایسنا می‌گوید: شهر جاسک ۲ نماینده غفران گاز و پرسی گاز فعال در سطح شهر دارد که متأسفانه کمبود کپسول گاز خانگی هرچند وقت یک‌بار شهروندان را اذیت می‌کند.

حسین روشنی می‌افزاید: پیگیری‌های در این خصوص انجام‌شده ولی متأسفانه بی‌توجهی مسئولین امر باعث این شده که این مورد کمیاب شود.

به گزارش ایسنا، زیبنده نیست جاسک که پایتخت طلایی سواحل مکران را یدک می‌کشد مردم آن از کمبود گاز نیز رنج ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلندر گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت: برداشت محصول سیب زمینی ۵۰ هکتار زمین‌های کشاورزی این شهرستان آغاز شده است.

مجید فیاضی در گفت وگو با ایسنا، افزود: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰تن است که پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.

وی گفت: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • (ویدئو) گورخرهای فراری در جاده سرگردان شدند
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد