Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتینک، در چند روز اخیر، بار دیگر شایعه جدایی لیونل مسی از بارسلونا اوج گرفته است و برخی رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی اند که در صورت برگزار نشدن انتخابات زود هنگام توسط بارتومئو، این بازیکن در سال ۲۰۲۱ این باشگاه را ترک خواهد کرد.

مسی اما با وجود چنین شایعات و آینده‌ای مبهم، چهارمین هتل خودش را در بارسلونا خریداری کرد و سرمایه‌گذاری‌های هنگفت خودش را در این شهر توسعه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیمالیا یکی از هتل های خریداری شده از سوی لیونل مسی

وی قبل از این سه هتل دیگر را در مناطق ایبیزا، مایورکا و سیتجس خریده بود تا در حوزه سرمایه گذاری هتللینگ در کشور اسپانیا فعالیت زیادی داشته باشد.

هتل جدید مسی چهار ستاره است و ۱۴۱ اتاق دارد. این هتل دارای یک سالن بدنسازی، استخر، سالن همایش، سرویس راهنمای گردشگری و فعالیت های کوهنوری و اسکی است که به نظر می رسد خرید آن یک سرمایه گذاری ارزشمند و بزرگ برای ستاره آرژانتینی بارسلونا است.

با توجه به این نشانه‌ها، به نظر می‌رسد که مسی برنامه طولانی برای ماندن در کاتالونیا دارد و بارسلونا را ترک نخواهد کرد.

بسیاری از بازیکنان وقتی تصمیم می‌گیرند تا باشگاهی را ترک کنند، سرمایه خود را از آن کشور خارج می‌کنند و یا هم از همان ابتدا در کشور خود شان سرمایه‌گذاری می‌کنند تا نیاز به انتقال آن نداشته باشند.

کد خبر 528700 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا لیونل مسی تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا لیونل مسی تیم بارسلونا سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور