Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:46:12 GMT

تخت خالی برای بیماران کرونایی موجود نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۹۵۷۵

تخت خالی برای بیماران کرونایی موجود نیست

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه در حال حاضر در این بیمارستان تخت خالی برای بیماران کرونایی موجود نیست، درباره تصاویر منتشر شده از این بیمارستان در فضای مجازی توضیح داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، در گفت‌‌وگویی گفت: در حال حاضر در این بیمارستان تخت خالی برای بیماران کرونایی موجود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است که با زیاد شدن تعداد بیماران، تعداد تخت‌‌های بیمارستان کفاف نمی‌‌دهد.

وی در توضیح تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضور بیماران کرونایی در پارکینگ بیمارستان مسیح دانشوری افزود: بیماران در پارکینگ نگهداری نمی‌‌شوند؛ تصویری که منتشر شده است تصویر قسمتی است که بیمارستان در آنجا سایه‌‌بان زده‌‌ و کپسول اکسیژن قرار داده است که تا زمانی که تخت‌‌های بستری خالی شوند و بیماران بتوانند به درون بخش منتقل شوند، حداقل در آنجا بتوانند اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت کنند.   طبرسی ادامه داد: از آنجا که به دلیل سرایت ویروس کرونا به دیگران، نمی‌‌توان بیمار مبتلا به کرونا را به فضای بسته منتقل کرد برای همین در فضای آزاد این سایه‌‌بان‌‌ها زده شده است تا پس از خالی شدن تخت‌‌ها، بیماران به بخش‌‌ها منتقل شوند.  وقتی تعداد بیماران از یک سطحی فراتر می‌‌رود طبیعتاً نمی‌‌توان آن را کنترل کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند