Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.

 دیروز کلیپی کوتاه در فضای مجازی پخش شد که در آن یک دختر جوان در کنار یک گروه موسیقی محلی با اجرای ساز دهل، حرکات ناموزونی در خیابان سعدی شهر ایلام اجرا کرده است.

بعد از پخش این کلیپ در استان، امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر در محکومیت حرکات هنجارشکنانه و ضدفرهنگی در ایلام بیانه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای یک موسیقی ضدفرهنگی در ایلام/دستگیری عوامل اجرا

در این بیانیه آمده است: حرکت هنجار شکنانه و به دور از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یک دختر جوان به همراه گروه موسیقی محلی، خاطر شهروندان مومن و ولایتمدار ایلام را جریحه‌دار کرده است.

بر خود لازم می‌دانیم که این حرکات زشت، ضد فرهنگی و ضد دینی در استانی که در دامن پاک زنان با عفت و با حیای آن تعداد سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است را محکوم کنیم.

دستگیری و بازداشت عوامل اجرای موسیقی خیابانی هنجارشکن در ایلام

در همین راستا و به دنبال فعال شدن گروه‌های موسیقی محلی، بی‌حرمتی، رقص و پایکوبی و همچنین مطالبات عمومی و دغدغه‌های امت حزب الله، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام بار دیگر ضمن محکومیت شدید این اقدام ناشایست و هنجارشکن، از نیروی انتظامی و دادستان مرکز استان خواستار برخورد قاطع با مسببان، عوامل پشت پرده و هتاکان به مقدسات دینی است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام نسبت به اهمال و سهل انگاری دستگاه‌های مربوطه، حق مطالبه گری را برای خود محفوظ می‌داند.

بازداشت دختر رقاص در ایلام

همچنین امروز نیز دادستان ایلام از دستگیری و بازداشت عوامل تجمع بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای اهالی ایلام در میدان ۲۲ بهمن خبر داد.

افشار خسروی زاد گفت: در پی دریافت فیلمی از همشهریان عزیز که برگزاری یک تجمع با اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی انجام شده بود، افراد مرتبط دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری فضای مجازی اخبار حوادث موسیقی دختر دستگیری دستگیر حوادث ایلام ایلام اخبار ایلام عکس فیلم اخبار تهران حوادث تهران ایران کرونا قتل همسر مرد اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند