Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت در بخشنامه‌ای به صابر رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها دستور تخصیص مجموعاً هزار میلیارد تومان برای پرداخت کارانه پرستاران را ابلاغ کرد.

در بخشنامه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آمده است: به منظور پرداخت کارانه پرستاران و در اجرای قانون بودجه سال ۹۹ و پیرو ابلاغیه شماره ۱۳۸۳۹ مورخ ۲۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱.۹۹، تخصیص اعتبار هزینه‌ای یارانه‌ها برای دستگاه اجرایی ذیربط به شرح جدول زیر (شرح در تصویر) تعیین می‌گردد، تا با رعایت قوانین و مقررات اقدام شود.

از آنجا که این مبلغ صرفاً بابت پرداخت کارانه پرستاران می‌باشد، لذا مقتضی است دستور فرمائید از محل ردیف ۳۰ جدول مصارف هدفمندی موضوع بند الف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۳۹۹ کل کشور، در اسرع وقت پرداخت شود.

کد خبر 4967915 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: پرستار کارانه پرستاران سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت ویروس کرونا قیمت دلار بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو وزارت راه و شهرسازی وزارت صنعت معدن و تجارت اجاره بها مصرف برق شاخص کل بورس قیمت طلا قیمت سکه بهار آزادی کارانه پرستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

به گزارش مهر، سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۵ برابری برخی از جرایم رانندگی افزايش سقف جرايم رانندگي به 200هزارتومان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور