Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:16:28 GMT

کلینیک سینای تهران تا سال ۱۴۰۰ مجوز داشت

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۱۱۳۰

کلینیک سینای تهران تا سال ۱۴۰۰ مجوز داشت

به گزارش ایرنا؛ «سید هادی میرهاشمی»   روز سه شنبه با حضور در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورا در باره مجوزهای کلینیک سینا اظهار داشت: موسسه در یک مجموعه چند طبقه در قالب یک داروخانه، یک درمانگاه تخصصی، یک بخش بستری که تحت نظر مجموعه جراحی محدود است و یک مجموعه مجوز دار سیتی اسکن و ام آر آی فعال بود.

وی با بیان اینکه مجوزهای این ملک سال ها پیش توسط وزارت بهداشت داده شده است، تأکید کرد که ملک مسکونی می تواند  در صورت رعایت نقشه های مصوب وزارت بهداشت، مجوزها را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرهاشمی ادامه داد: برای راه اندازی خدمات در این مجموعه، یک موسس و یک مسئول فنی هستند و تمام چارچوب های استاندارد توسط مسئول فنی پیگیری می شود.

معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی تأکید کرد: این مجوزها هر چند سال یکبار برای اینکه تمدید شوند، ساختار کلینیک به صورت جامع بررسی می شود و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، پروانه بهره برداری تمدید نمی شوند.

وی با بیان اینکه آخرین پروانه بهره برداری کلینیک سینا از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ اعتبار دارد، گفت: این مرکز موظف است طبق نظر وزارت بهداشت عمل کند و بازدید های دوره ای هم از این موسسه انجام می شد.

وی با بیان اینکه موسسه رادیولوژی که در این ساختمان مستقر بود، به تمدید پروانه در سال ۹۸ رسید، گفت: مجوزهای این موسسه در سال ۹۸ انجام شد و وزارت بهداشت تمدید پروانه بهره برداری آن را منوط به راه اندازی موسسه رادیولوژی طبق ضوابط وزارت بهداشت کرده است.

میرهاشمی افزود: تخلفاتی در مجموعه بوده که از تذکر برای اصلاح تا تعزیرات، نظارت شده است.

معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد که چک لیست تخلفات این مجموعه که از سوی ناظران دانشگاه بهداشت تهیه شده، موجود است.

وی عنوان کرد: مجموعه دانشگاه شهید بهشتی، ۱۶ هزار مرکز را در استان تهران تحت پوشش دارد.

میرهاشمی در ادامه با اشاره به ساختمان های نا ایمن تهران، گفت: ساختمان وزارت بهداشت هم ایمن نیست و به مراجع مختلف اعلام شده است.

تشنج در صحن شورا

به گزارش ایرنا؛ معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی به جای علیرضا زالی رییس ستاد مبارزه با کرونا در این جلسه حضور یافت.

اعضای شورای شهر تهران از سخنان معاون درمان شهید بهشتی قانع نشدند و حضور معاون درمان به جای رییس دانشگاه را غیر قانونی دانستند و در این خصوص به رییس شورا تذکر دادند.

تذکر اعضای شورا به محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، لحظاتی جلسه شورا ی شهر تهران را به تشنج کشید.

اعضای شورای شهر معتقد بودند که در پی عدم حضور علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و حضور معاون وی، شأن شورا رعایت نشده است .

هاشمی گفت: ایشان یک ساعت در صحن شورا معطل شدند و شان میزبانی حکم می کرد که صحبت کنند .

وی گفت: شان شورا این است که اعضا با تاخیر در صحن حاضر نشوند و جلسات به موقع شروع شود ‌.

برچسب‌ها شهر تهران محسن هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران محسن هاشمی شهر تهران محسن هاشمی دانشگاه شهید بهشتی وزارت بهداشت معاون درمان شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود