Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: مجلس باید قوانین جدید در حوزه تولید وضع، اصلاح و یا بر قوانین موجود نظارت کند. - اخبار استانها -

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با بیان اینکه قانون‌گذاری و ‌نظارت بر اجرای قانون دو وظیفه اصلی و مهم مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: در بخش قانون‌گذاری باید برای بهبود وضعیت با وضع قوانین جدید تلاش شود چرا که ‌در سالیان گذشته مجالس مختلف قوانینی را وضع کردند که امروز ما در جامعه مشکلاتی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحات سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس درباره ودیعه مسکن 200 میلیونی نمایندگانارائه گزارش نمکی به نمایندگان مجلس درباره شیوع کروناجزئیاتی از بسته مجلس برای ساماندهی بازار ارز

‌نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به این برخی قوانین موجب بروز مشکلات شده است، بیان کرد: برخی قوانین مانع رشد، تولید و فعالیت در بخش‌های گوناگون خدمات‌دهی است.

حدادی با بیان اینکه بخشی از قوانین خوب است و باید نظارت بیشتری بر اجرای آن انجام شود، تصریح کرد: برخی قوانین نوشته شده اما آیین‌نامه آن نوشته و یا ابلاغ نشده است.

‌انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT16 بیشتر بخوانید... گرانی مرغ و تخم مرغ پای خاوازی را به مجلس کشاند ورود مجلس به بررسی قانون خروج پادگانها از شهر/ لزوم جلوگیری از ساخت‌و‌ساز در پادگانها فردا؛ نشست ویژه کمیسیون آموزش مجلس برای تعویق در برگزاری کنکور ۹۹

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برخی قوانین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند