Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:38:59 GMT

اعتراف معتاد شیشه‌ای به ۲۰ فقره سرقت در دامغان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۱۴۲۶

اعتراف معتاد شیشه‌ای به ۲۰ فقره سرقت در دامغان

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از اعتراف معتاد شیشه‌ای به ۲۰ فقره سرقت در دامغان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی پیش از ظهر امروز به خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان دامغان و با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، بلافاصله اقدامات تأمینی پلیس در این راستا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه و انجام اقدامات میدانی و اطلاعاتی، فردی معتاد و سابقه‌دار را به‌عنوان متهم نخست این پرونده تحت پیگرد قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به شناسایی کامل و هماهنگی‌های لازم قضایی در این خصوص گفت: متهم ۳۵ ساله در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس، دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

میراحمدی افزود: متهم در بازجویی‌های انجام‌شده، به ۲۰ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در شهرستان دامغان اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان انگیزه مجرم از ارتکاب جرائم را تأمین هزینه‌های مصرفی مواد مخدر اعلام و تصریح کرد: پرونده تکمیلی به همراه سارق دستگیرشده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/74004/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت استان سمنان آگاهی خودرو جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد