Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه دیلی میل، پلیس کانادا "کوری اورن"، سرباز ذخیره ارتش کانادا را که به سلاح M-۱۴ و یک هفت تیر و دو شات‌گان حین ورود به زمین‌های محل سکونت جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا مسلح بود، متهم کرد. این حمله به قصد کشتن یا مجروح کردن ترودو دوم ژوئیه اتفاق افتاد. وی همچنین به داشتن انبار مهمات با ظرفیت بالا و ممنوعه متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر داشتن ۲۱ قبضه سلاح، این سرباز ارتش کانادا همچنین به تهدید کلامی ترودو نیز متهم شده است.

این مرد ۴۶ ساله از اعضای رنجرهای ارتش کانادا، دوم ژوئیه کامیون خود را به سمت محل سکونت ترودو و خانواده‌اش راند. درهای ورودی آهنی محل سکونت ترودو مانع از ورود این سرباز به داخل محوطه شد اما گمان می‌رود که وی خودش را در باغ گل‌های رز مخفی کرد. ۱۳ دقیقه پس از این رویداد، وی موفق شد از ورودی‌ها عبور کند که با نیروهای امنیتی روبرو شد. این مساله نگرانی‌هایی را درباره شکاف بزرگ امنیتی در محل سکونت نخست وزیر کانادا به وجود آورده است.

این سرباز ذخیره ارتش کانادا همچنان در بازداشت می‌ماند تا دادگاهش ۱۷ ژوئیه برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کانادا ترودو ارتش کانادا محل سکونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6092995

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد