Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:32:22 GMT

اتصال ۲۵۵ مدرسه دشتستان به اینترنت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۵۱۸

اتصال ۲۵۵ مدرسه دشتستان به اینترنت آغاز شد

علی سملیان روز سه‎شنبه در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار است این طرح تا پایان شهریورماه امسال و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام برسد تا دانش‌آموزان دشتستانی به طور کامل از ظرفیت‎های آموزش مجازی بهره‎مند شوند.

وی بیان کرد: شهرستان دشتستان به دلیل وسعت، شمار زیاد روستاها و نبود پهنای باند کافی برای توسعه پوشش تلفن همراه و اینترنت توسط اپراتورها در برخی مناطق، از اهمیت ویژه‌ای برای اجرای طرح‌های ارتباطاتی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سملیان ادامه داد: استفاده از فناوری اطلاعات برای خدمت بیشتر به مردم موجب ارتقای رضایتمندی آحاد جامعه است و مسیر خدمت رسانی را هموارتر می‌کند.

سملیان بیان کرد: ایجاد پوشش تلفن همراه، راه‌اندازی سایت‌های نسل سوم، ارتقای سایت‌های نسل دوم به نسل سوم در روستاها، اجرای فیبر نوری و بهره‌برداری از تلفن ثابت از جمله پروژه‌های اجرا شده در شهرستان دشتستان است.

وی افزود: واگذاری دستگاه خودپرداز ای تی ام به روستاها و احداث تقویت کننده ارتباطات و اجرای فیبرنوری از جمله پروژه‌های در دست اجرای در این شهرستان است.

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  نقش مهم اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این اداره کل در شهرستان دشتستان قدردانی کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مدارس دشتستان فناوری اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مدارس دشتستان فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی مدارس دشتستان فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندارهای مطلوب وزارت بهداشت است.

فرهادی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، خوشبختانه تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال احداث است و سه پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهید فرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: سه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6088254

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس