Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: با توجه به اوج دوباره ویروس کرونا در کشور، برای حفظ سلامتی ورزشکاران، اصراری به برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان نداریم و ترجیح می دهیم تمرینات را به صورت انفرادی برگزار کنیم.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، درباره زمان برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان در مکان های سفید، اظهار کرد: هنوز مکان سفیدی که بخواهیم اردوهای تیم ملی تیروکمان را برگزار کنیم، پیدا نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با توجه به اوج دوباره ویروس کرونا در کشور برای حفظ سلامتی جان ورزشکاران اصراری به برگزاری اردوهای تیم ملی نداریم و ترجیح می دهیم تمرینات را به صورت انفرادی در سایت تیروکمان پیگیری کنیم تا مشکلی برای کمانداران ایجاد نشود.

وی گفت: سایت تیروکمان برای انجام تمرینات انفرادی در اختیار ملی پوشان است و هیچ کمانداری مشکلی از نظر فضای تمرینی ندارد بنابراین کمانداران می‌توانند با هماهنگی مربی تیم ملی در زمانهای مختلف و تحت نظر مربی در سایت تیروکمان حضور پیدا کنند و تیر بزنند. بنابراین هیچ ورزشکاری نمی تواند بگوید که فضا برای انجام تمرین ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که امکان تهیه خوابگاه و تغذیه در سایت تیروکمان وجود ندارد برای کمانداران شهرستانی نیز با هماهنگی که با روسای هیات های استانی انجام دادیم شرایطی را فراهم کردیم تا مشکلی از نظر فضای تمرینی نداشته باشند.

شعبانی بهار تصریح کرد: برای این که مربی تیم ملی در هر زمان کنار ورزشکار قرار بگیرد و تمرینات او را کنترل کند سعی کردیم حقوق مربی را نیز در حد توانمان پرداخت کنیم تا هر زمان ورزشکار برای انجام تمرینات انفرادی به سایت تیروکمان مراجعه می کند با او هماهنگ باشد و ایرادت تکنیکی و تاکتیکی او را رفع کند.

رییس فدراسیون تیروکمان در خصوص پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی رییس کمیته ملی المپیک و این که آیا این پاداش واریز شد یا خیر، گفت: برای دریافت این پاداش از کمیته ملی المپیک نامه نگاری انجام شده و منتظر هستیم تا این پاداش در اختیار فدراسیون تیروکمان قرار بگیرد تا با هماهنگی کادر فنی برای خرید تجهیزات مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهیم. البته با توجه به این که تجهیزات تیروکمان از ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان متغیر است، سعی ‌داریم بعد از دریافت این پول تجهیزاتی که در اولویت قرار دارند، خریداری کنیم.

وی در پایان درباره وضعیت خوابگاه تیروکمان اظهار کرد: با توجه به عملکرد خوب پیمانکار در ساخت خوابگاه کمانداران، تلاش بر این است تا هفته دولت خوابگاه به پایان برسد، البته اگر تا هفته دولت آماده نشود، پیش بینی ما برای هفته تربیت بدنی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تیروکمان برگزاری اردوهای تیم ملی سایت تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رمضان پروانه اظهار کرد: خانم محدثه شعبانی معلم پایه اول مدرسه شهید غلامپور زاوین زمانیکه متوجه می شود دانش آموز کلاس اش به خاطر عمل جراحی نمی تواند چند روزی در کلاس درس حاضر شود منزل دانش آموز را به کلاس تبدیل کرده است.

وی افزود: خانم شعبانی با هدف عیادت و روحیه دهی به دانش آموز بیمار کلاس های درس را به منزل دانش آموز برده است.

پروانه تاکید کرد: این حرکت خانم معلم همدلی، مهربانی، مسئولیت پذیری، نوع دوستی و مسئولیت اجتماعی را درقبال همنوعشان به تصویر کشیده است.

این ابتکار خانم شعبانی بازتاب وسیعی در منطقه داشته است.
زاوین در ۴۵ کیلومتری غرب کلات واقع است.

کد خبر 847206 منبع: فارس برچسب‌ها معلمان خبر مهم مدرسه و مدارس

دیگر خبرها

  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم