Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت استان تهران گفت:‌ تا زمانی که وضعیت بازار لوازم خانگی، لاستیک، مرغ، تخم مرغ و حبوبات پایدار شود، بازرسی‌ آنها در اولویت خواهد بود. - اخبار اقتصادی -

یدالله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت رصد کالاها در استان تهران در این روزها با توجه به گران فروشی‌هایی که رخ می‌دهد، اظهار داشت:‌هر هفته ستاد تنظیم بازار چند کالا را در اولویت بازرسی قرار داده و از طریق سازمان حمایت به سازمان صمت استانها ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اولویت بندی براساس نوسان قیمت‌ها و شرایط بازار تعیین می‌شود؛ گفت:‌ در هفته جاری مرغ، تخم مرغ، لاستیک، لوازم خانگی، حبوبات در اولویت بازرسی‌ها قرار داشته است، البته این دومین هفته متوالی است که این 5 قلم کالا در اولویت بازرسی قرارد دارد.

رئیس سازمان صنعت استان تهران در خصوص عدم تأثیر بازرسی ها در کنترل قیمتها، خاطر نشان کرد:در شرایط فعلی بازرسی‌ها تشدید شده و هر پرونده‌ای که تخلف آن تأیید می‌شود، برای صدرو حکم به تعزیرات ارسال می‌شود.

صادقی در پایان بیشترین تخلفات ثبت شده را مربوط به بازار لوازم خانگی، لاستیک، مواد غذایی مثل حبوبات و پروتئینی از جمله مرغ و تخم مرغ است و تا زمانی که وضعیت این کالاها به ثبات برسد، تشدید و اولویت این اقلام ادامه دارد.

انتهای پیام/

R1012124/P/S7,78/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ستاد تنظیم بازار بازار لوازم خانگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بیشتر بخوانید... مرغ، برنج و لوازم خانگی در اولویت بازرسی/ معاون سازمان حمایت: کمبود بازرس داریم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار بازار لوازم خانگی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران ستاد تنظیم بازار بازار لوازم خانگی سازمان صنعت استان تهران اولویت بازرسی لوازم خانگی استان تهران تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

محمد جمالعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته با ۱۰۷۹ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان محلات توسط اداره صمت این شهرستان، ۱۱۱ پرونده به ارزش حدود ۲۴۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰۰ واحد صنفی در محلات، گفت: سال گذشته با انجام ۱۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۱۶۶ پرونده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان محلات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات افزود: سال گذشته ۶۰ گزارش توسط ستاد خبری اداره صمت محلات دریافت و ۸۶ گشت مشترک توسط ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام شد که طی این گشت‌ها ۳۷۱ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

جمالعباسی گفت: همچنین پارسال از مجموع ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۲۷۷ پرونده با ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز ۱۱۰ مورد بازرسی مشترک و مستقل با محوریت دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط اداره صمت محلات انجام شد.

کد خبر 6088532

دیگر خبرها

  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک