Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:05:47 GMT

گازایف: سردار آزمون باعث قهرمانی زنیت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۳۲۰۶

گازایف: سردار آزمون باعث قهرمانی زنیت شد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه سردار آزمون راعامل اصلی قهرمانی زنیت در فصل جاری لیگ برتر این کشور معرفی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، گالری وازایف با قرار دادن نام سردار آزمون در ترکیب تیم منتخب هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه درباره عملکرد این مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ نوشت: سردار آزمون در خط حمله به چهره اصلی دیدار تیم‌های زنیت و کراسنودار تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 گل این بازیکن باعث قهرمانی زنیت در لیگ برتر روسیه شد. بازیکن خیلی ارزشمندی است. سردار آزمون مثل همیشه لحظه‌ گلزنی را به خوبی حس کرد و تصمیم خوبی گرفت.

این سرمربی پیشین باشگاه زسکا مسکو و تیم ملی فوتبال روسیه در اتفاقی عجیب تمامی بازیکنان اصلی زنیت را در ترکیب تیم منتخب هفته بیست‌وششم لیگ برتر قرار داد.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ با کسب پیروزی 4 بر 2 برابر کراسنودار 4 هفته پیش از پایان فصل جاری لیگ برتر روسیه دومین جشن قهرمانی را برپا کرد. سردار آزمون زننده 2 گل زنیت در دقایق 5 و 52 بود.

العربی پیشنهاد باشگاه چینی برای جذب پورعلی گنجی را نپذیرفت

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون بیشتر بخوانید... رأی ۷۵ درصدی بلژیکی‌ها به حضور کاوه رضایی در آنتورپ + عکس افزایش تیم‌های خواهان سردار آزمون به ۹ تیم شانس زیاد آنتورپ برای جذب کاوه رضایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون سردار آزمون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ۲-۱ شب گذشته مقابل میلان باعث شد اینتر با ۱۷ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کند.

این اولین اسکودتو در دوران مربیگری اینزاگی است، اگرچه او به عنوان بازیکن در لاتزیو زیر نظر اسون گوران اریکسون به مقام قهرمانی رسیده بود.

این موضوع باعث جلب دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپا شده است، علاوه‌بر علاقه‌هایی از سمت منچستریونایتد و لیورپول، نام اینزاگی در اطراف باشگاه‌های بایرن مونیخ و بارسلونا هم شنیده شده است.

جانکارلو اینزاگی، پدر این مربی، در گفت‌وگو با TMW گفت: «روز گذشته دیدم که او با تماس‌های خارجی بمباران شد. باشگاه‌های زیادی او را می‌خواهند، به‌خصوص باشگاه‌های انگلیسی، اما فکر و قلب او با اینتر است.

اینتر باشگاهی با افراد قابل اعتماد است و آنها رابطه خوبی با ما دارند. ممکن است سیمونه تا سال‌های زیادی در اینتر بماند. وضعیت عالی است و بهتر از این نمی‌شود. علاوه‌بر این، اگر اکنون کسی بخواهد او را به خدمت بگیرد، هزینه گزافی برای آنها خواهد داشت!»

دیگر خبرها

  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!