Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@10:11:34 GMT

اخبار مشروح ۱۳ سه شنبه ۱۷ تیرماه ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۳۲۷۸

‍‍‍‍‍‍

هشدار رئیس جمهور به صادرکنندگان متخلف ارزی؛ ورود دیوان محاسبات به موضوع بازگشت ارز‌های صادراتی و وزیر بهداشت همگان را به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فراخواند از مهمترین عناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، * هشدار رئیس جمهور به صادرکنندگان متخلف ارزی، در نشست ستاد اقتصادی دولت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دولت، کسانی را که به قصد سوداگری و منفعت طلبی، ارز حاصل از صادراتشان را عرضه نکنند با همکاری مراجع قضایی مورد پیگرد قرار خواهد داد.

*دیوان محاسبات موضوع بازگشت ارز‌های صادراتی را پیگیری می‌کند.
رئیس دیوان محاسبات گفت: هیئت حسابرسی در دیوان تشکیل شده تا عملکرد دستگاه‌های دولتی در خصوص نحوه تخصیص ارز و اخذ ضمانت‌های بازگشت آن را بررسی کند.

*وزیر بهداشت از ورود برخی استان‌ها به موج جدید کرونا خبر داد.
دکتر نمکی درگفتگوی مستقیم از شبکه خبر درباره عادی انگاری شرایط هشدار داد و گفت: اینکه فکر کنیم کرونا تمام شده بسیار خطرناک است. وزیر بهداشت همگان را به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فراخواند.


* جهش آمار‌های کرونایی، زنگ خطر‌های زیادی را به صدا در آورده.
فقط در هفت روز گذشته، هزار و ۶۱ تن از هموطنانمان براثر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست داده اند. شمار فوتی‌های کشوری کرونا، به یازده هزار و ۷۳۱ نفر رسیده. ۹ استان، یعنی استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی، در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های گلستان، البرز، کرمان، یزد، همدان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار هستند.


* کرونا کشنده است. برای همه هم کشنده نباشد، سرایتش به آن‌ها که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، عاقبت سخت و بعضا تلخی را رقم می‌زند. گذری بر آرامستان‌ها، کمی این واقعیت تکان دهنده را، ملموس‌تر می‌کند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* قائم مقام بانک مرکزی از شبکه بانکی خواست در پرداخت تسهیلات ستاد ملی مقابله با کرونا به واحد‌های آسیب دیده تسریع و تسهیل شود.
در طرح پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب‌وکار آسیب دیده از کرونا، تا ۱۴ تیر ۱۴۷ هزار و ۹۰۰ واحد از طریق سامانه کارا به شبکه بانکی معرفی شده‌اند. کمیجانی، تعداد شاغلان این واحد‌ها را ۳۳۲ هزار و ۷۳۰ نفر اعلام کرد.


* نکته‌ای ساده، اما مهم!
استفاده از ماسک از شما و دیگران تا حد زیادی در مقابله با ویروس کرونا محافظت می‌کند. فرهنگ استفاده از ماسک باید همگانی باشد تا در کاهش شیوع کرونا موثر باشد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


* مجوز بکارگیری ۳ هزار نیروی پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی با اولویت پرستار صادر شد.
بر اساس ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت، باید این نیرو‌ها را، با اولویت قراردادی و شرکتی جذب کند. بیش از ۹۰ هزار پرستار در نظام بهداشت و درمان کشور مشغول به کار هستند.


* در دهمین هفته از پویش " الف_ب_ایران" ۴۳ طرح صنعت برق در سه استان خوزستان، خراسان شمالی و مازندران افتتاح شد.
این طرح‌ها شامل ۴۰ طرح برق‌رسانی در خوزستان، طرح جایگزینی ۴۷۰۰ کیلومتر شبکه سیمی با کابل خودنگهدار در خراسان شمالی و ارتقای توان تولید یک واحد نیروگاه نکا در مازندران است. برای اجرای این طرح‌ها ۴۶۴ میلیارد تومان هزینه شده است.


* عملیات ریل گذاری راه آهن چابهار ـ زاهدان امروز آغاز می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان رفته است. معاون وزیر راه گفت: تجهیزات و ادوات این طرح کاملا ایرانی است.


* اعتراضات در آمریکا، علیه تبعیض و نژادپرستی به هفته هفتم رسیده. تعطیلات سالروز استقلال آمریکا به تعطیلات خون‌بار تبدیل شده.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* شمار موارد فوتی ثبت شده کرونا در جهان از ۵۴۰ هزار نفر فراتر رفت.
از مجموع ۱۱ میلیون و ۷۴۷ هزار نفر مبتلا تا کنون شش میلیون و ۷۴۱ هزار نفر بهبود یافته اند.


* حمایت از واحد‌های تولیدی کوچک اساس رونق اقتصادی و توسعه صادرات در شهر‌های مرزی است. سازمان منطقه آزاد اروند حمایت از این واحد‌ها را در جنوب کشور در دستور کار قرار داده. با حمایت این سازمان کارخانه بتن‌سازی در خرمشهر به بهره‌برداری رسید.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


* گزارشگر سازمان ملل، هفت ماه پس از شهادت سردار سلیمانی، بدست تروریست‌های آمریکایی، این اقدام را، نقض منشور سازمان ملل توصیف کرد.
اگنس کالامارد، در گزارشی اعلام کرد: ترور سردار سلیمانی، اقدامی غیرقانونی و توجیه ناپذیر بود. کالامارد، پاسخگویی آمریکا را، در خصوص این اقدام تروریستی، خواستار شده است.


* وزارت کشور عراق در پی ترور هشام الهاشمی، تحلیلگر برجسته عراقی، کمیته ویژه تحقیقات تشکیل داد.
همچنین نخست وزیر عراق، رئیس بخش امنیت منطقه‌ای را، که الهاشمی در آنجا ترور شد، برکنار کرد.

* ورزشی

* هواشناسی برچسب ها: مشروح ، خبر 13

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح خبر 13 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی استفاده از ماسک واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

با حضور وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد و همچنین عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نیز در استان آغاز شد.

فرایند آماده‌سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ متر مربع و برآورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایمنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

بازدید از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه، افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند و بازدید از کمربندی ایلخچی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه بذرپاش به آذربایجان شرقی است.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

کد خبر 748039

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳