Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@16:29:03 GMT

سرانه ورزشی اردبیل پایین است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۳۳۵۷

سرانه ورزشی اردبیل پایین است

گروه استان‌ها - مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل از قابلیت افتتاح ۶ پروژه عمرانی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: متاسفانه در حال حاضر سرانه ورزشی استان اردبیل پایین است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سجاد انوشیرونی اظهار داشت: قابلیت افتتاح 6 پروژه ورزشی برای امسال وجود دارد و از این 6 پروژه 4 پروژه در مرکز استان یک پروژه در شهرستان پارس‌آباد و یک پروژه روستایی هم در شهرستان بیله سوار در روستای بابک این شهرستان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی استان اردبیل پایین است با افتتاح این پروژه ها 29 هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اردبیل اضافه خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان، حکم رئیس فدراسیون ووشو را صادر کردمجیدی: آقای حریرچی! چطور می‌توانید نسبت به جان ورزشکاران بی‌تفاوت باشید؟/کار ما دروغگویی نیست، شرم کنیدورزش همگانی صاحب برنامه تلویزیونی شد

وی در خصوص محل اعتبارات این پروژه ها اظهار کرد: 4 پروژه تکمیل چمن زمین شهر هیر، تکمیل مجموعه ورزشی زمین جمن مصنوعی شهید خدنگی، اصلاح زمین روباز روستای بابک و زمین چمن طبیعی استادیوم تختی پارس آباد استانی، یک پروژه تکمیل خانه وزنه برداری اردبیل ملی و استانی و یک پروژه سالن سرپوشیده دو ومیدانی هم ملی و مجری پروژه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص درصد و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها افزود: در حال حاضر هر 6 پروژه فعال است که 3 پروژه بالای 70 درصد و 3 پروژه هم بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/132/ش

R41374/P/S6,49/CT12 بیشتر بخوانید... پایان ضرب‌الاجل استاندار هرمزگان برای افتتاح میدان میوه و تره‌بار جدید بندرعباس/ بازهم خبری از افتتاح نشد‌ خبرهای ورزشی بوشهر| سالن ورزش زورخانه‌ای بوشهر در هفته دولت افتتاح می‌شود رادیو| کتابخانه مرکزی یزد پس از ۲۵ سال انتظار افتتاح می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل سرانه ورزشی یک پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود