Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@12:02:50 GMT

دزدان موتورهای تهرانی ها دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۳۶۶۸

دزدان موتورهای تهرانی ها دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم تهران گفت: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده سرکلانتری هفتم، بررسی موضوع در اختیار تیم های مختلفی از عوامل عملیات کلانتری های تابعه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: گشت زنی های انتظامی ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 109 بهارستان ساعت 23:00 روز گذشته هنگام گشت زنی در محدوده خیابان بهارستان با مرد جوانی روبرو شدند که در حال سرقت موتورسیکلت پارک شده در کنار خیابان بود و موتور سوار جوان دیگری در نزدیکی وی با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در حال نیمه آماده ایستاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری برای دستگیری هر دو متهم وارد عمل شدند، تصریح کرد: با دیدن ماموران سارق موتورسیکلت سوار بر موتورسیکلت همدستش شد و هر دو متهم از محل گریختند.

وی عنوان کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت فاقد پلاک متهمان متوقف و هر 2 متهم جوان دستگیر شدند.

سرکلانتر هفتم با اشاره به اینکه هر دو متهم در کلانتری به 23 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که موتورسیکلت متهمان سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: هر دو سارق برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری حوادث سرقت اخبار حوادث پایتخت سرقت سارق دستگیر موتور سیکلت عکس اخبار تهران حوادث تهران کرونا فیلم ایران قتل دختر جوان مرد بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت