Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های باشگاهی اروپا، دو تیم میلان و یوونتوس به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا بار دیگر شاهد تقابل بسیار جذاب زلاتان و رونالدو باشیم.

به گزارش سرویس خبرنگار ایمنا، امشب اولین دیدارهای هفته سی و یکم رقابت‌های سری آ ایتالیا برگزار خواهند شد و بر همین اساس، لاتزیو به مصاف لچه می‌رود و یووه مقابل میلان صف آرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران استفانو پیولی در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوار هستند که پس از پیروزی قاطعانه در دیدار برابر لاتزیو، این هفته نیز بیانکونری را از پیش رو بردارند و شرایط خود را برای کسب سهمیه بهتر کنند.

یوونتوسی‌ها که این روزها از لحاظ آمادگی شرایط بسیار مناسبی دارند، امیدوار هستند تا بتوانند یک پیروزی پر گل دیگر را به ثبت برسانند. یاران مائوریتسیو ساری در دیدار هفته قبلی خود برابر همشهری شأن با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی رسیدند. ترکیب پیشبینی شده دو تیم به این شرح است:

میلان: دوناروما، کونتی، کیائر، رامانیولی، هرناندز، کسیه، بن ناصرف سائلماکرز، بوناونتورا، چالهان اوغلو و ابراهیم موویچ

یوونتوس: شزنی، کوادرادو، بونوچی، روگانی، دنیلو، بنتانکور، پیانیچ، ماتوییدی، برناردسکی، هیگواین، رونالدو دیدار دو تیم میلان و یوونتوس ساعت ۰۰:۱۵ روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد.

کد خبر 432546

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رونالدو یوونتوس رونالدو پرتغال زلاتان ابراهیمویچ سری A ایتالیا فوتبال اروپا تیم فوتبال یوونتوس آث میلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس

کریستیانو رونالدو با هت تریک دیشب مقابل الوحده به رکورد عجیب 66 هت تریک در دوران حرفه ای خود رسید.

طرفداری | کریستیانو رونالدو پس از هت تریک در دیدار برابر الوحده در لیگ حرفه‌ای عربستان پیامی منتشر کرد.

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به پیروزی 6 بر صفر در هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الوحده واکنش نشان داد.

رونالدو نوشت:

من احساس فوق‌العاده‌ای دارم، به لطف تیم و هواداران!

در این دیدار کریستیانو رونالدو با هت‌تریک، پیروزی قاطعی را برای تیمش به ارمغان آورد.

تیم فوتبال النصر ریاض در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)